مدیر مسئول پایگاه خبری انعکاس بناب از اخذ مجوز چاپی هفته نامه انعکاس از سوی معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

شهرام سلیمان زاده در خصوص اخذ مجوز هفته نامه چاپی انعکاس گفت: استقبال و تشویق مردم از این پایگاه خبری ما را مصمم تر کرد تا بر افزایش کمیت و کیفیت برنامه های خود متمرکز شویم، در این راستا جهت گسترده تر کردن فعالیت های خود درخواست هفته نامه چاپی انعکاس را به وزارت ارشاد ارسال کردیم و با این درخواست با پیگیری مسئولان شهرستان در ۱۷ تیرماه سال جاری توسط هیئت نظارت بر مطبوعات موافقت شد.

وی با بیان اینکه به زودی شماره اول این هفته نامه استانی چاپ می شود، گفت: جا دارد از زحمات و تلاشهای نماینده بناب و همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تشکر ویژه داشته باشم که در صدور مجوز این هفته نامه ما را یاری کردند.

سلیمان زاده با اشاره به نحوه توزیع این هفته نامه، گفت: نسخه چاپی انعکاس همراه با مطالب خواندنی و مسابقات فرهنگی به صورت منظم هفتگی چاپ خواهد شد و در اولویت اول اخبار شهرستان بناب و در اولویت بعدی اخبار استان در دسترس عموم مردم استان قرار خواهد گرفت.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز این هفته نامه در ادامه با اشاره به اهداف پیش رو این رسانه، گفت: همانطور که چندین سال است در پایگاه خبری انعکاس بناب هدف اصلی ما مردمی ماندن بود، در این هفته نامه هم مردمی ماندن را پیش خواهیم گرفت و با قوت تمام به مشکلات مردم پرداخت کرده و در کنار آن زیبایی ها و ارزشهای استان را هم نشر خواهیم داد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم یک رسانه پیگیری مطالبه های مردم است، گفت: نباید مسئولان ما به خاطر یک انتقاد و درج مطالبات مردم، خبرنگاران را به دادگاه بکشانند، بلکه باید ظرفیت نشان داده به این اعتقاد برسیم که انتقادها گاها راه حل برخی مشکلات است که باید از آن استقبال کرد.

این فعال رسانه ای در شهرستان بناب از برخورد تبعیض گونه برخی مسئولان با خبرنگاران اظهار گلایه کرد و گفت: بارها به خاطر پیگیری مطالبات مردم اذیت شدیم، اما به هیچ عنوان نخواهیم ایستاد و این اذیتها بر فعالیتهای ما تاثیرگذار نخواهد بود.

سلیمان زاده شایعه وابستگی این رسانه به سازمانها و مسئولان خاص را کاملا رد کرد و گفت: اعلام می کنم این رسانه از ابتدا به هیچ وجه به سازمان یا شخصی وابسته نبوده و کاملا خصوصی اداره می شود و مجوزهای آن به نام خود بنده می باشد.

وی تصریح کرد: البته ناگفته نماند قدردان حمایت معنوی و گاها مادی مسئولان شهرستان از این رسانه هستیم، اما این دلیل نمی شود که ما وابسته به مسئول یا سازمان حمایت کننده هستیم، قطعا هر رسانه ای برای اینکه روی پا بایستد باید مورد حمایت قرار بگیرد، در غیر اینصورت فعالیت آن رسانه موقتی خواهد بود.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز انعکاس با بیان اینکه هم اکنون در پایگاه خبری انعکاس بناب ۴ نفر مشغول به کار هستند، گفت: با شروع فعالیت و چاپ هفته نامه انعکاس، در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از نیروی های متخصص، چند نفر دیگر را هم پای کار خواهیم آورد.

سلیمان زاده با تاکید بر اینکه تمامی موفقیتها و پیشرفتها را مدیون همکارانم هستم، گفت: جا دارد از همکارانم عزیزم آقای داوود زیبائی، سعید نصیری و میلاد کریم زاده که به تازگی به جمع ما پیوسته است تقدیر و تشکر کنم، که انصافا با فعالیتهای شبانه روزی برای این شهرستان خدمت می کنند.

وی در خاتمه به راه های ارتباطی با این رسانه اشاره کرد و گفت: شهروندان عزیز می توانند هرگونه سوژه خبری و رویدادی که نیاز به رسیدگی دارد را از طریق فضای مجازی به آدرس های @enekasebonab و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۷۷۲۸۰۰۵ در جریان بگذارند در غیر اینصورت به حضوری به دفتر ما واقع در خ مطهری جنب بستنی فرد مراجعه کنند.

انتهای پیام/سعید نصیری