با وجود اینکه جدول زمان بندی قطع شدن برق از طرف اداره برق استان مشخص شده است اما عدم رعایت این برنامه در شهرستان بناب موجب گلایه مندی شدید مردم شده است.

به گزارش انعکاس بناب، با شروع فصل گرما در سال جاری مسئولان کشوری جهت کاهش مصرف برق نسبت به خاموشی های هدفمند و مشخص شده اقدام کرده اند اما عدم رعایت این جدول زمان بندی در شهرستان بناب موجب نارضایتی شدید مردم این شهرستان شده است.

طبق جدول زمان بندی قطعی برق که توسط اداره برق استان مشخص شده است هر منطقه در شهرستان می بایست در زمان مشخص شده با قطعی موقت برق مواجه شود که طبق شواهد این امر به درستی در بناب انجام نمی شود.

با توجه به اینکه کسبه، تولیدکنندگان و سایر اقشار مردم در بناب طبق جدول این زمان بندی که هر روز از طرق مختلف مانند همین تحریریه خبری انتشار می یابد برنامه ریزی های کاری خود را برنامه ریزی می کنند، اما عدم رعایت زمانبندی از سوی شرکت توزیع برق استان موجب آشفتگی بازار و ناراحتی مردم این شهرستان شده است.

چند تن از بازاریان و کسبه این شهرستان با مراجعه خود به تحریریه خبری انعکاس بناب، در این خصوص گفتند: اینکه برنامه قطعی برق سراسری است این را قبول کردیم، اما عدم رعایت زمانبندی که سایت شرکت توزیع برق استان هر روز منتشر می کند، موجب متضرر شدن همشهریان و بازاریانی مثل ما شده است.

یکی از صاحبان نانوایی شهرستان واقع در شهرک امام نیز با تماس با این پایگاه خبری با لحن بسیار ناراحت، گفت: قرار بود برق شهرک امام امروز از ساعت ۱۳ الی ۱۵ قطع شود، ما هم طبق این برنامه خمیر خود را تنظیم کرده بودیم، اما متاسفانه برق ما خارج از این زمان و زودتر از موعد مقرر قطع شد و خمیر ما از بین رفت.

گفتنی است که این پایگاه خبری بارها جهت پیگیری مطالبات به حق مردم سراغ مسئولان اداره برق شهرستان رفته اند اما هر بار جوابی مبنی بر اینکه این خاموشی ها توسط مرکز استان انجام می گیرد را دریافت کرده اند.

با این وجود مردم بناب از فرماندار تلاشگر به عنوان مقام عالی دولت در شهرستان انتظار دارند که در این خصوص پیگیر حقوق شهروندان خود باشد و اجازه ندهد که این بی نظمی در قطعی برق بر زندگی و تولیدات شهرستان اثر بگذارد.

انتهای پیام/زیبائی