امام جمعه بناب گفت: الطاف الهی، نفس قدسی امام و لطف عنایات امام زمان (عج) همراه این نظام است، بنابراین هرکس و هرجریان بخواهد به این نظام و انقلاب خیانت کند ذلیل و خوار خواهد شد.

امام جمعه بناب گفت: الطاف الهی، نفس قدسی امام و لطف عنایات امام زمان (عج) همراه این نظام است، بنابراین هرکس و هرجریان بخواهد به این نظام و انقلاب خیانت کند ذلیل و خوار خواهد شد.

به گزارش انعکاس بناب، خطیب جمعه شهرستان بناب ظهر امروز در آیین خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه انقلاب و جریان این نظام از عالیترین مصادیق شجره طیبه است، گفت: برادران و خواهران به مسائل این نظام باید  نگاه ویژه داشته باشیم نباید مقطعی فکر کنیم، توجه کنید ببینید ایران اسلامی در کدامین جایگاه قرار گرفته است و دشمنان این نظام و انقلاب در طول ۳۵ سال به چه روزی افتادند، اینها همه از برکات این نظام و شجره طیبه است.

حجت الاسلام باقری بنابی در عین حال افزود: مومنین و مسلمانان، انقلاب اسلامی شما، دنیا را به لرزه در آورده است و خوابیده ها را بیدار کرده است؛ تمامی نقشه های دشمنان را در هم پیچیده است.

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: این انقلاب روی تقوا و اخلاص بنا شده است، جان ها برای این انقلاب فدا شده است زحمات بسیار فراوان برای این انقلاب کشیده شده است لذا باید ارزشهای این انقلاب حفظ شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به فجایع و ناملایماتی که در طور ۳۵ سال گذشته اتفاق افتاده است، افزود: تمام سعیم این است که در اینجا بی دلیل صحبت نکنم؛ حرکت های سلطنت طلب، توطئه های دروغکی، جنگ تحمیلی، شبیخون های نظامی، تحریم های اقتصادی، تهاجمات فرهنگی، مشکلاتی که دوم خردادی ها به این مملکت آفریدند، زلزله هایی که در مدت ۸ سال دولت نهم و دهم، اعم از فتنه، دروغ، تهمت،افترا، و ایجاد دشمنی میان اقشار مردم،عوام فریبی، سوء استفاده های اقتصادی با بوی ارتباط با امام زمان، همه و همه در برابر تمام این فجایع و ناملایمات خداوند متعال این نظام را حفظ کرده است و این انقلاب و شجره طیبه پابرجا مانده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز الهی، روز اسلام، روز ملت و روز همه تشکل هاست، ادامه داد: همه باید در این صحنه حاضر باشیم چرا که امام خمینی (ره)، امام همه امتها بود و مقام معظم رهبری هم رهبر همه ملت هاست، بنابراین انقلاب و ۲۲ بهمن نیز متعلق به همه مردم کشور است، حتی اقلیت های دینی.

امام جمعه بناب در خاتمه افزود: غربی ها را سر جای خود نشاندن عبارت است از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که عملی است جهادی.

انتهای پیام/ش