به مناسبت ایام خجسته دهه فجر جشنی به همین مناسبت ونیز به یمن انتخاب فولاد ظفر بناب به عنوان واحد صنعتی نمونه استان در سالن ساختمان اداری این کارخانه برگزار شد.

به مناسبت ایام خجسته دهه فجر جشنی به همین مناسبت ونیز به یمن انتخاب فولاد ظفر بناب به عنوان واحد صنعتی نمونه استان در سالن ساختمان اداری این کارخانه برگزار شد.

پیش از شروع مراسم اصلی مسابقه طناب کشی در مقابل محوطه این کارخانه با همت تربیت بدنی شهرستان بناب برگزار شد و در نهایت به برندگان در مراسم جشن جوایز نفیسی اهدا شد.

فرج اللهی فرماندار بناب در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر؛ انتخاب فولاد ظفر را به عنوان واحد نمونه استان یک افتخار برزگ دانست واز حاج اسماعیل ظفر و محسن رحیمیان با اهدای لوح سپاس به عنوان کار آفرینان  نمونه تقدیر کرد و در ادامه افزود: فعالیت فولاد ظفر در زمینه تولید،کیفیت و اشتغال زایی مایه ی افتخار ماست و آرزو داریم بیش از اینها ترقی کرده و در آینده ی نزدیک به سوی تولید فولاد آلیاژی، صنعت ذوب و حتی شمش گام بردارند؛ چرا که از فرد فعال و کاری چون حاج اسماعیل ظفر و نیروی کاری که در اختیار دارد چنین انتظاری باید داشت.

در بخش دیگری از این مراسم محسن رحیمیان ریاست فولاد ظفر نیز ضمن تبریک ویژه؛ به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر؛ موفقیت این واحد صنعتی در کسب عنوان واحد نمونه استانی را مدیون تلاش و ایثار تک تک کارکنان این واحد و کارکردن آنها در سخترین شرایط اقتصادی بصورت سه شیفته دانست و گفت:همه کارکنان فولاد ظفر هر روز صبح با عشق و امید وارد محل کار خود می شوند و من همواره می گویم که این کارخانه متعلق به حاج اسماعیل ظفر نیست بلکه متعلق به تک تک کسانی است که با تمام وجود در اینجا کار می کنند و حتی راضی به روشن ماندن یک لامپ اضافه نیستند.

وی با افتخار و اقتدار گفت:ما بهترین میلگرد کشور را تولید می کنیم نیروی متخصصی که ما در اختیار داریم آماده هستند تا حتی به کشورهای همجوار خصوصا عراق که به شدت نیازمند مصالحی چون میلگرد است صادر کنیم وتوان آن را داریم که صنعت ذوب راه اندازی کرده و برای بیش از ۴۰۰ نفر ایجاد اشتغال کنیم اما متاسفانه با مشکلات فراوانی روبرو هستیم از جمله مشکل نقدینگی که انتظار داریم دولت در این خصوص دست ما را بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که ما در حال حاضر دست دولت را گرفته ایم و برای بیش از ۲۰۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده ایم و اقتصاد این شهر را از رکود نجات داده ایم انتظار داریم دولت نیز ما را در امر خدمت رسانی بیشتر و بهتر یاری کند.

اجرای موسیقی شاد و تقدیر از کارگران و کارمندان نمونه فولاد ظفر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

Azizi (1) Azizi (2) Azizi (3) Azizi (4) Azizi (5) Azizi (6) Azizi (7) Azizi (8) Azizi (9) Azizi (10) Azizi (11) Azizi (16) Azizi (17) Azizi (18) Azizi (19) Azizi (20) Azizi (21) Azizi (12) Azizi (13) Azizi (14) Azizi (15)