امام جمعه بناب گفت: در اثر بعضی ضعف‌ها، بی‌کفایتی‌ها و خیانت‌ها شرایط اقتصادی کشور نامطلوب است و این ربطی به نظام ندارد، بلکه برخی مسوولان بد عمل کرده‌اند.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از فارس حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به ترفندهای جدید دشمنان با راه‌اندازی جنگ روانی برای بی‌اعتماد کردن مردم به نظام اظهار کرد: این نظام هیچ خیانتکاری را به حال خود رها نکرده و همچنان به راه و مسیر خود ادامه می‌دهد و رؤسای جمهور آمریکا در ۴۰ سال گذشته وعده‌هایی برای خاموش کردن این نظام داده‌اند ولی خواب آنها هیچ‌وقت تعبیر نشده و نخواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: اینکه یک فرد کاباره‌دار از آن سوی دنیا بخواهد در روند پیشرفت این نظام خللی به وجود آورد، تا قیامت هم این خواب تعبیر نخواهد شد.

باقری‌بنابی با انتقاد از عملکرد برخی افراد درون نظام که با گرایش‌های مختلف خودخواسته و ناخواسته به دشمن‌ گرا می‌دهند و دشمن را برای گرفتن برخی تصمیمات تشویق و ترغیب می‌کنند؛ اظهار کرد: بعضی نطق‌های مجلی، اظهارات از برخی تریبون‌های جمعه و جماعات یا برخی اظهار نظرهای ناشیانه و اظهار نظر از سوی برخی فعالان سیاسی که منتظر قدرت هستند، دشمن را به شک می‌اندازد ولی واقعیت غیر از این مسائل است و برداشت دشمن غلط است.

وی با تأکید بر اینکه این نظام قوی و مقتدر فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است؛ یادآور شد: این نظام با دست خالی هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کرده و انواع تحریم‌ها و تهدیدها را پشت سر گذاشته است، از ارکان نظام شهید داده و با هوشیاری مردم آبی از آب تکان نخورده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به محکوم کردن عملکرد و اقدامات رئیس جمهور خبیث آمریکا از ناحیه مسوولان و مردم دنیا گفت: این دستاورد کمی نیست و افسوس صد افسوس انسان‌های عجیب و غریبی هستند که به این موضوع نیز در داخل کشور توجه نمی‌کنند و این نقد نیز در کشور وجود دارد که از عدم همراهی آمریکا توسط اروپاییان نگران هستند، چرا که مهم برای آنها این است که رقیب را از میدان خارج کنند.

باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب با اشاره به ضرورت فراهم کردن ازدواج آسان برای جوانان از سوی خانواده‌ها و والدین گفت: ازدواج خرید و فروش نیست بلکه یک بنیان مقدس است.

وی، پایین بودن مهریه‌ها را یکی از ملزومات اصلی ازدواج آسان در جامعه نام برد و خاطرنشان کرد: مهریه‌های سنگین و جهیزیه‌های سنگین زندگی را از همان ابتدا سست می‌کند از این رو آنچه اولیای دین در بحث ازدواج به آن اهتمام و تأکید داشتند، صرفاً توجه به مسائل دینی و اخلاقی جوانان بود.

امام جمعه شهرستان بناب از مسوولان و والدین خواست شرایط و زمینه ازدواج آسان را برای فرزندان خود فراهم آورند.