امام جمعه بناب از تشریفات اضافه در برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت انتقاد کرد و گفت: برنامه های این دهه می بایست همانند مراسمات ماه محرم به صورت خودجوش و مردمی برگزار شود تا نتیجه مثبت تری داشته باشد.

به گزارش انعکاس بناب، حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اهمیت ماه ذی الحجه گفت: این ماه،  روز مباهله، ماه ولایت، نزول آیه تطهیر و ولایت، نزول سوره هل اتی، عید الله اکبر، روز عهد موعود و از همه بالاتر روز نصب امیر المومنین توسط پیامبر اکرم است.

امام جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه روز غدیرخم بزرگترین حادثه در اسلام است، گفت: اگر در اسلام به این حادثه توجه می شد الان مسلمان ها و اسلام به این روز دچار نمی شدند که همه اینها در اثر پشت کردن به حادثه بزرگ غدیر خم بود و اگر از این واقعه اقبال می شد، قدرت، رونق و عظمت اسلام و قرآن بیشتر از این بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب از تشریفات اضافه در برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت انتقاد کرد و گفت: برنامه های این دهه می بایست همانند مراسمات ماه محرم به صورت خودجوش و مردمی برگزار شود تا نتیجه مثبت تری داشته باشد.

امام جمعه بناب در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه، گفت: مشکلات اقتصادی که مردم جامعه با آن دست و پنجه نرم می کنند، امتحان و بلیه الهی بوده که با صبر، مسئولیت پذیری و شناخت دوست از دشمن در داخل کشور می توان این مرحله را هم پشت سر گذاشت.

وی در پایان تصریح کرد: برخی افراد در داخل کشور خواهان برکناری رئیس جمهورند، و همین افراد در داخل کشور افکار دشمن را ترویج می دهند که در این امتحان الهی، خائنان و خادمان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/س