فرماندار بناب از افتتاح و کلنگ زنی 30 طرح عمرانی با اعتبار 400 میلیاردی ریال، همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار در شهرستان خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب تحریم های ظالمانه علیه ایران را علت اصلی التهاب بازار و نوسانات ارزی اعلام کرد و گفت: عدم پاییندی آمریکا به برجام و خروج از آن، شرایط اقتصادی کشور را تحت تأثیر خود قرار داده است.

فرماندار بناب تحریم های جدید بر علیه کشور را بازی سیاسی جدید آمریکا دانست و گفت: این تحریم ها بر خلاف تحریم های گذشته از اعتبار جهانی برخوردار نیستند و اکثر کشورهای بزرگ دنیا از جمله روسیه و چین از انجام آن امتناع می کنند.

وی وجود مواد اولیه فراوان و نزدیک بودن به مرزهای کشور را نقطه قوت اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: شهرستان بناب تنها در ۵ ماهه نخست سال جاری بیش از ۷۵ هزار تن صادرات داشته است که امیدواریم این رقم تا پایان ۶ ماهه نخست سال جاری رشد چشمگیری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل داشته باشد.

رفیعی حفظ وحدت در تمام عرصه های کشوری را امری ضروری و لازم دانست و گفت: با توجه به شرایط موجود هدف اصلی مردم و دولت می بایست حمایت از تولید داخلی و مقابله با تحریم های ظالمانه باشد که در غیر این صورت نتیجه مثبتی حاصل نخواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب تلاش مضاعف و ۲۴ ساعته مدیران دولتی و غیر دولتی شهرستان در جهت حل مشکلات را خواستار شد و گفت: اینکه مدیر و یا کارمندی فعالیت و تلاش خود را تنها محدود در وقت اداری بداند، بی فایده خواهد بود.

فرماندار بناب کاهش بروکراسی اداری و عدم مکاتبات طولانی برای امورات کوچک را خواستار شد و گفت: حل مشکلات اداری مردم ربطی به تحریم های بین المللی ندارد و تمام مراکز دولتی و غیر دولتی می بایست از تمام ظرفیت و پتانسل خود در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

رفیعی تکریم ارباب رجوع را از اصلی ترین وظایف دستگاه های دولتی و غیر دولتی اعلام کرد و گفت: مدیران جهت رفاه حال مراجعه کنندگان می بایست از طرق مختلف مانند تشکیل میز خدمت و اطلاع رسانی خوب در جلب رضایت مندی ارباب رجوع تلاش کنند.

وی افزود: در همین راستا ستاد صیانت از حقوق شهروندی بناب به صورت سرزده در تمام ادارات دولتی و غیر دولتی حضور پیدا خواهد کرد و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت حقوق شهروندی با افراد خاطی بر خورد خواهد کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب ارتباط هر چه بیشتر مدیران دولتی و غیر دولتی با اصحاب رسانه را خواستار شد و گفت: اخیرا در جهت گسترش این امر و آموزش روابط عمومی ها، ستاد شورای روابط عمومی های ادارات شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار بناب از افتتاح و کلنگ زنی ۳۰ طرح عمرانی با اعتبار ۴۰۰ میلیاردی ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان خبر داد و گفت: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است این پروژه ها با حضور شخص آقای استاندار انجام شوند.

وی افزود: قرار است آقای خدابخش استاندار محترم در سفر خود به شهرستان بناب از چند واحد تولیدی بازدید و از نزدیک مشکلات تولید شهرستان را بررسی کند.

انتهای پیام/داود زیبائی