جانشین سپاه بناب امید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: امروز با توجه به هجمه های شدید دشمن بر علیه این کشور مسئولان و مردم می بایست اختلافات سیاسی و جناحی را کنار گذاشته و برای افزایش وحدت در کشور تلاش کنند.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ یحیی حیدری در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان بنابی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شده اند، اظهار داشت: اکثر این افراد نوجوانان و جوانانی بودند که برای اولین بار به این مناطق اعزام می شدند.

جانشین سپاه ناحیه بناب مساجد را به عنوان پایگاه های انقلابی در کشور عنوان کرد و گفت: این مکان های مقدس و انقلابی می بایست با کمک مردم و مسئولان رونق پیدا کنند تا جوانان و نوجوانان با ذوق و شور بیشتری در مساجد حضور پیدا کنند.

وی امید آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: امروز با توجه به هجمه های شدید دشمن بر علیه این کشور، مسئولان و مردم می بایست اختلافات سیاسی و جناحی را کنار گذاشته و برای افزایش وحدت در کشور تلاش کنند.

 جانشین سپاه ناحیه بناب مدیران و مسئولان را افسران جنگ نرم عنوان کرد و گفت: بزرگترین ضعف برای کشور افزایش یأس و ناامیدی در بین جامعه است، از این رو از مسئولان انتظار داریم در جهت حل مشکلات مردم و دفاع از انقلاب و نظام، تلاش خود را مضاعف کنند.

سرهنگ حیدری در پایان با بیان اینکه یکی از اهداف و رسالت های اصلی سپاه بناب خدمت رسانی به اقشار ضعف و محروم شهرستان است، اظهار داشت: کمک های نقدی و غیر نقدی سپاه با کمک کمیته امام خمینی (ره) بین این افراد تقسیم می شود از این رو سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی بناب می توانند در این امر خیر مشارکت داشته باشند تا به طریقی بتوانیم دل محرومان را شاد کنیم.

انتهای پیام/داود زیبائی