امام جمعه بناب بر لزوم بیان عظمت و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‎های مختلف تاکید کرد و گفت: عظمت انقلاب اسلامی را نباید با عملکرد چند مسئول زیرسوال برد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس ، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به جایگاه رفیع حوزه‌های علمیه بویژه حوزه علمیه قم در موفقیت‌های این نظام و پیروزی در مقابل رژیم ستمشاهی اظهار کرد: خدمتی که حوزه‌های علمیه به نمایندگی امام راحل(ره) و روحانیت پیشتاز در ساقط کردن رژیم ستمشاهی داشته‌اند، هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به خدمتگزاران مخلص تصریح کرد: قطعاً ساختن این همه راه، پالایشگاه، نیروگاه، سد و کسب پیشرفت‌های بزرگ در صنعت دفاعی، صنعت فضایی، فعالیت‌های هسته‌ای و هزاران خدمات دیگر در سطح روستاها که با سخت‌ترین شرایط محاصره و تحریم‌های اقتصادی در این کشور صورت گرفته است، نباید نادیده گرفته شوند که گویا هیچ کار خوبی در این کشور در ۴۰ سال گذشته صورت نگرفته است، این‌ها کارهای کمی نبوده است.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: در رژیم‌های شاهنشاهی خاک زیادی از کشور را به وسیله انگلیس از دست دادیم که امروز هرکدام از آنها برای خود یک کشور مستقل شده‌اند از این رو به این نتیجه می‌رسیم که این نظام و نظام حوزوی سراسر افتخار بوده است و سلسله پهلوی غیر از جدا کردن بخش وسیعی از خاک این کشور کارنامه دیگری ندارند و امروز سازمان‌های سیاه موساد با همراهی منافقان، سلطنت‌طلب‌های نیمه جان با دلارهای آل سعود در تلاش هستند خیانت‌های محمدرضا را رنگ‌آمیزی کنند.

باقری‌بنابی با اذعان به اینکه نباید در چنین موقعیت و شرایط حساسی خدمات درخشان روحانیت را انکار و همسو با دشمن حرکت کرد؛ افزود: برای به زانو درآوردن رقیب ریشه‌های نظام را نشانه نرویم، متأسفانه تیرهای زهرآگین شما قبل از اصابت به دشمنان به کل بدنه نظام اصابت می‌کند و دشمن را به وجد می‌آورد و در چنین شرایط حساسی که دشمن موضع‌گیری صریحی گرفته کجای این اقدامات از سر دلسوزی است، این چه رسالتی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین تأکید کرد: ما که از امام راحل(ره) و رهبری اطاعت کردیم، تفکر علامه امینی و استاد شهید مطهری را در حوزه ها پیاده کردیم.

باقری‌بنابی تصریح کرد: از مسوولان خواست برای رفع مشکلات کشور اقدام عملی انجام دهند.

وی اذعان کرد: ظاهراً برخی‌ها از طرح موضوعات وحدت در خطبه‌های نماز جمعه زیاد خرسند نیستند، در حالی که من سعی می‌کنم از این جایگاه دستورات خدا و ائمه اطهار و سیره اهل بیت(ع) را مطرح کنم. همچنین طرح مسائل امر به معروف و نهی از منکر خوشایند آنها نیست، در حالی که این جایگاه برای تبیین امر به معروف و نهی از منکر است و بنده حقیر مسئول مستقیم امر به معروف و نهی از منکر هستم.

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: در این شرایط سخت  نباید عملکرد نظام و خدمات صورت گرفته را به خاطر عملکرد چند مسوول زیرسئوال برد.

این گزارش حاکی است، آیت الله رسولی محلاتی یار دیرین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه هیأت همراه در نماز جمعه شهرستان بناب حضور داشتند.

انتهای پیام/س