شهردار بناب استقبال از چهارمین جشنواره ملی کباب بناب را بی نظیر دانست و گفت: در چهار روز برگزاری این جشنواره بیش از ۸۵ هزار نفر از مردم سراسر کشور در این جشنواره حضور یافتند.

به گزارش انعکاس بناب، نادر داوودی در گفت‌وگو با خبرنگاران، استقبال از چهارمین جشنواره ملی کباب بناب را بی نظیر دانست و گفت: در چهار روز برگزاری این جشنواره  بیش از ۸۵ هزار نفر از مردم سراسر کشور در این جشنواره حضور یافتند.

شهردار بناب با بیان اینکه تعداد استقبال‌کنندگان از جشنواره امسال ۱۰ درصد نسبت به دوره سوم افزایش یافته بود؛ اظهارکرد: در این جشنواره یک غرفه مخصوص ارائه گوشت و ۱۱ غرفه برای ارائه کباب در نظر گرفته شده بود و حدود ۱۱۰ کباب پز و عوامل اجرایی در این غرفه ها فعالیت می‌کردند.

وی افزود: در کنار برگزاری جشنواره ملی کباب بناب ۱۸ غرفه نیز در قالب صنایع‌دستی و ۱۳ غرفه شامل غرفه‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی در این مجموعه دایر شده بود.

کلیددار شهر بناب تصریح کرد: در آخرین روز برگزاری جشنواره مهمانانی از خارج کشور نیز در جشنواره حضور داشتند.

به گفته داوودی، در مدت ۴ روز برگزاری این جشنواره کباب با تخفیف ویژه هر پرس به مبلغ ۱۲۰ هزار ریال به متقاضیان عرضه شد.

وی با بیان اینکه در طی چهار روز برگزاری جشنواره کباب ۲۵ هزار دستگاه خودرو در محوطه برگزاری جشنواره و خیابان‌های اطراف آن پارک کردند؛ گفت: گردش مالی جشنواره چهارم ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی کباب بناب در ادامه به استقبال بیش از حد مردم از جشنواره کباب بناب اشاره کرد و افزود: به‌خاطر اینکه هموطنان عزیز از سراسر کشور بتوانند در این جشنواره حضور یابند، امیدواریم از جشنواره پنجم که زمان برگزاری آن از چهار روز به ۵ تا ۶ روز افزایش یابد.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/زیبائی