به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، سردار عابدین خرم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ورود بسیج به عرصه‌ی مقابله با احتکار کالا، اظهار داشت: انبارهای کشف شده در اختیار تعزیرات و صنایع و معادن قرار گرفته و بر اساس مصوبات باید به بازار تزریق شود لذا پیگیر صدور […]

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، سردار عابدین خرم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ورود بسیج به عرصه‌ی مقابله با احتکار کالا، اظهار داشت: انبارهای کشف شده در اختیار تعزیرات و صنایع و معادن قرار گرفته و بر اساس مصوبات باید به بازار تزریق شود لذا پیگیر صدور حکم و بازگشت این کالاها به چرخه بازار هستیم.

وی با بیان اینکه در یک انبار ۶۵۰ یخچال و ماشین لباسشویی که بیشتر آنان نیز داخلی بودند کشف شد، تصریح کرد: قول داده شده کالاهای اکتشافی در سطح فروشگاه‌های بزرگ به صورت قیمت مصوب قبل از گرانی، به‌فروش گذاشته شود.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حاشیه‌نشینان جزو شهر هستند و نمی‌توان آنها را تخلیه کرد، متذکر شد: به هر مقداری که به وضعیت آنان رسیدگی نشود، آسیب‌ها افزایش پیدا می‌کند، سی سال است که این مردم از اقصی نقاط استان به حاشیه تبریز آمده و در رینگ‌های شهری قرار گرفته‌اند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر چرایی لغو نشست سه‌جانبه رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در تبریز و میزان صحت ادعای دلیل امنیتی این اقدام، عنوان کرد: در استان ما هیچ مخل امنیتی وجود ندارد و دلیل لغو این نشست قطعاً امنیتی نیست.

سردار خرم در پاسخ به سوال خبرنگار آناج مبنی بر اینکه آیا به نظرتان توزیع درآمد توسط شهرداری عادلانه است، تاکید داشت: باید تناسبی بین توزیع خدمات در مناطق صورت گیرد تا این احساس فاصله طبقاتی بیش از حد در بین شهروندان نباشد، هرقدر این فاصله بیشتر باشد ناهنجاری افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: زمانی بود که وقتی به جنوب تهران می‌رفتیم انسان احساس شرمندگی می‌کرد اما امروز جنوب تهران با شمال آن فرق ندارد و تمام شهرداری‌ها باید شهرداری تهران ‌را الگو قرار دهند که حاشیه‌شهر با مناطق مرکزی شهر تفاوتی نداشته باشد؛ هرچند ما به صورت مستمر با شهرداری مناطق در ارتباط هستیم تا این فاصله به حداقل ممکن برسد.