امین رفیعی عصر امروز در گفتگو با  خبرنگار انعکاس بناب، ضمن تایید این خبر گفت: در مجموع ۴ نفر متهم به دستور مقامات قضایی استان جهت بررسی های بیشتر دستگیر شده اند. فرماندار بناب در ادامه با تأکید بر اینکه متهمان دستگیر شده از اعضای شورا و کارکنان شهرداری نیستند، خاطرنشان کرد: ۴ متهم دستگیر […]

امین رفیعی عصر امروز در گفتگو با  خبرنگار انعکاس بناب، ضمن تایید این خبر گفت: در مجموع ۴ نفر متهم به دستور مقامات قضایی استان جهت بررسی های بیشتر دستگیر شده اند.

فرماندار بناب در ادامه با تأکید بر اینکه متهمان دستگیر شده از اعضای شورا و کارکنان شهرداری نیستند، خاطرنشان کرد: ۴ متهم دستگیر شده در راستای اختلاس سال های گذشته شهرداری و شورا دستگیر شده اند و از مجموعه فعلی این دو مجموعه نیستند.

این گزارش می افزاید: با دستگیری ۴ نفر از شهروندان بنابی اخیر به جرم مشارکت با پرونده اختلاس شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب تعداد دستگیرشدگان این پرونده تا به این لحظه به به ۳۲ نفر رسید.

برخی اخبار دریافتی حاکی از آن است که نام یکی از ۴ نفر متهم دستگیر شده اخیر، از نزدیکان یکی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر بناب است، که تا به این لحظه از سوی هیچ منبع رسمی تأیید نشده است.

گفتنی است: نخستین دستگیری از بازداشت کارکنان شهرداری بناب و شورای اسلامی شهر به اتهام اختلاس و اخذ رشوه از آبان ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد.

انتهای پیام/زیبائی