به گزارش انعکاس بناب، شهید صدر شاه محمدی، فرزند محمدعلی در نیمه خرداد ماه ۱۳۴۴ در خانواده ای متدین در شهرستان بناب دیده به جهان گشود. وی دوران شیرین کودکی را در کانون گرم خانواده سپری کرد و با رسیدن به سن واجب التعلیم، راهی مدرسه شد و به کسب علم و دانش پرداخت . […]

به گزارش انعکاس بناب، شهید صدر شاه محمدی، فرزند محمدعلی در نیمه خرداد ماه ۱۳۴۴ در خانواده ای متدین در شهرستان بناب دیده به جهان گشود.

وی دوران شیرین کودکی را در کانون گرم خانواده سپری کرد و با رسیدن به سن واجب التعلیم، راهی مدرسه شد و به کسب علم و دانش پرداخت .

او با فرا رسیدن موعد سربازی، به خدمت فراخوانده شد و پس از سپری کردن دوره های آموزش نظامی، از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام گردید و خدمت خود را در تیپ ۳  لشکر ۸۱  زرهی کرمانشاه آغاز نمود.

سرانجام این شهید عالی مقام هنگامی که در مناطق عملیاتی غرب کشور حضور داشت، در تاریخ ۱۳۶۳/۱۲/۰۱ دعوت حق را پذیرفت و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید عزیز، در گلزار شهدای امام حسن(ع) شهرستان بناب آرام گرفت.

وصیت نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام خدمت خانواده ام. امیدوارم که حالتان خوب باشد.

ما در حال آماده شدن هستیم و می خواهیم به دشمن حمله کنیم و من از دوستم خواهش کردم که چند کلمه در دفتر من بنویسد که اگر من شهید شدم این را به خانواده ام که دو برادر  کوچیکتر و مادر بیوه ام هستند بدهند.

به همه اقوام و خویشاوندان سلام برسانید و اگر من شهید شدم اصلا گریه نکنید؛ چون هرچه خدا بخواهد همان می شود.

خدا کسی را آشنا نکند       اگر آشنا کند جدا نکند

انتهای پیام/زیبائی