سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، گفت: عزاداری برای اباعبدا.. الحسین (ع) احیاء خط خون و شهادت و رساندن صدای مظلومیت به تمام جهانیان است. وی با اشاره به اینکه قیام امام حسین (ع) نماد کفر ستیزی است، اظهار داشت: این قیام درس آزادگی و شجاعت را به همه آزادگان جهان می […]

سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب، گفت: عزاداری برای اباعبدا.. الحسین (ع) احیاء خط خون و شهادت و رساندن صدای مظلومیت به تمام جهانیان است.

وی با اشاره به اینکه قیام امام حسین (ع) نماد کفر ستیزی است، اظهار داشت: این قیام درس آزادگی و شجاعت را به همه آزادگان جهان می آموزد و امروز نیروی انتظامی به عنوان پرچمدار دفاع از ارزش های اسلامی پاسدار قیام امام حسین(ع) در جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با تاکید بر حراست ازعزاداری های ماه محرم تصریح کرد: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد افرادی با هنجار شکنی، ارزش های اسلامی را زیر پا بگذارند.

وی حجاب و پوشش اسلامی را نقطه عطف قیام امام حسین(ع) خواند و گفت: در جامعه ای که برای اباعبدا…الحسین(ع) عزاداری انجام می شود رعایت نکردن حجاب و پوشش اسلام که مهمترین خواسته و هدف قیام ایشان بود، موجب کم رنگ شدن این هدف خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان  با تاکید بر برخورد قانونی با قمه زنی در عزاداری های سطح شهرستان در ماه محرم گفت: این عمل برخلاف شرع و قانون است، بنابراین پلیس با افرادی که به این عمل اقدام می کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/ زیبائی