به گزارش انعکاس بناب،  امیر عباس سلطان پور ظهر امروز  در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس حفظ ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: امروز کشورهای اروپایی که در جنگ جهانی دوم حضور داشتند سعی می کنند از طرق مختلف مانند ساخت فیلم و برگزاری مراسمات بزرگ، یاد و خاطره […]

به گزارش انعکاس بناب،  امیر عباس سلطان پور ظهر امروز  در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس حفظ ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: امروز کشورهای اروپایی که در جنگ جهانی دوم حضور داشتند سعی می کنند از طرق مختلف مانند ساخت فیلم و برگزاری مراسمات بزرگ، یاد و خاطره رزمندگان خود را زنده نگه دارند.

معاون فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی رزمندگان ایرانی به مراتب کاری بزرگتر و حساس تر  نسبت به سایر رزمندگان جهان کردند، گفت: شهدا و رزمندگان ایرانی با وجود ظهور انقلاب جدید و نبود امکانات و با کمترین امکانات در مقابل جهانیان ایستادند و نگذاشتند ذره از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد.

وی تصریح کرد: در طول دوران تاریخ، ایران در جنگ های مختلف نتوانست از خاک خود دفاع کند و هر بار قسمتی از اراضی کشور به دست دشمنان افتاد و تنها در همین جنگ نابرابر تحملی، ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اجازه نداد ذره ای از خاک کشور جدا و به دست دشمنان بیافتد.

معاون فرماندار شهرستان بناب، اجرای باشکوه مراسمات در هفته دفاع مقدس را خواستار شد و گفت: باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی مناسب، زمینه برگزاری برنامه‌های با کیفیت و متنوع در این ایام فراهم شود.

وی افزود: تمام دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باید تلاش کنند تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس به بهترین شکل برگزار شود تا عزت شهدا، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به خوبی حفظ شود.

انتهای پیام/زیبائی