فرمانده سپاه ناحیه بناب با صدور پیامی از حضور پرشور بسیجیان و همکاری صمیمی نهادها در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) قدردانی کرد.

به گزارش انعکاس بناب، متن پیام فرمانده سپاه ناحیه بناب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف، عطر دلنشین ایثار و رشادت و بصیرت فضای معنوی، شهرستان بناب را در برگرفت و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس به‌ویژه سپاهیان حضرت محمد(ص) را در اذهان زنده کرد.

حضوری که قطعاً برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و برای دشمنان قسم خورده آن به‌ویژه استکبار جهانی یاس و ناامیدی را در بر داشت.

این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌ها همچنان بر آرمان‌های والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله‌های بلند پیشرفت خواهد پیمود.

بسیجیان مخلص بناب در رزمایش خدمت بی منت به مردم در مناطق محروم نشان دادند در سخت ترین شرایط با جان و دل بدون چشم داشت در خدمت انقلاب و مردم هستند، همچنین نمایش اقتدار با صلابت این قشر بی ادعای جامعه و رزمندگان عزیز در رزمایش “اقتدار عاشورایی” گردانهای بیت المقدس نشان داد، بسیج در مقابل هرگونه تهدیدی آماده است.

بدین‌وسیله از باب لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق از مساعدت‌ها و همراهی‌های فرماندار محترم،  شهرداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و سایر مسئولین و کارکنان ادارات و نهادها و به‌ویژه رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی که در پوشش و انعکاس خبر رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ تلاش وافر داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

و نیز ارادت و قدردانی خود را از بسیجیان عزیز گردان‌های بیت المقدس بناب که با حضور آگاهانه و وحدت آفرین خود برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه‌سازی مردم ولایتمدار بناب افزودند تقدیم می‌کنم./

سرهنگ عمران دوستی فرمانده سپاه ناحیه بناب

انتهای پیام/ش