نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه تاکنون ۳۲ بند از برنامه اقدام FATF را اجرا کردیم و دیدیم هیچ تأثیری بر قیمت ارز و بهبود روابط بانکی کشور نداشته است، گفت: اعتقاد ندارم که تصویب لوایح مرتبط با FATF بر قیمت دلار مؤثر باشد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از فارس ضیاء اله اعزازی  با بیان اینکه تاکنون ۳۲ بند از برنامه اقدام FATF را اجرا کردیم و دیدیم هیچ تأثیری بر قیمت ارز و بهبود روابط بانکی کشور نداشته است، گفت: اعتقاد ندارم که تصویب لوایح مرتبط با FATF بر قیمت دلار مؤثر باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجلس گفت: زمان بررسی این لایحه مهم نیست، آنچه مهم است لحاظ کردن منافع ملی است.

وی تصریح کرد: ما نباید کاری کنیم که منافع مردم به خطر افتد. هر زمان هم که این لایحه بررسی شود، نظر خودمان را داریم و مهم نیست که اروپا و آمریکا در این باره چه دیدگاهی دارند.

نماینده مردم بناب در مجلس درباره تاثیر تصویب این لوایح بر قیمت ارز و بهبود روابط بانکی کشور اظهار داشت: ما تاکنون ۳۲ بند از برنامه اقدام FATF را اجرا کردیم و دیدیم که هیچ تاثیری در این مسائل نداشت؛ لذا من اعتقاد ندارم که تصویب یا عدم تصویب لوایح مرتبط با FATF بر قیمت دلار موثر باشد.