صبح امروز به مناسبت بازگشایی مدارس زنگ مهر به صورت پایلوت با حضور مسئولان شهرستان در دبیرستان پسرالنه شاهد شهید بهشتی به صدا در آمد.

به گزارش انعکاس بناب، زنگ مهر به صورت پایلوت با حضور فرماندار، فرمانده سپاه بناب، و سایر مسئولان شهرستان به صورت پایلوت در دبیرستان پسرانه شهید دکتر بهشتی به صدا در آمد تا دانش آموزان سال تحصیلی ۹۷-۹۸ را رسماً آغاز نمایند.

در این مراسم فرماندار بناب ضمن محکوم کردن حادثه تروریسی روز گذشته اهواز خطاب به دانش آموزان گفت: امروز جامعه نیازمند تلاش مضاعف شما است تا در همه عرصه ها برای کشور نقش آفرینی کنید.

رفیعی نقش آموزش و پرورش در پیشرفت و آبادانی کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: از این سیستم آموزشی افرادی باید وارد جامعه شوند تا بتواند در حل مشکلات و پیشرفت کشور به خوبی موثر واقع شوند.

در ادامه این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز حادثه تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد و گفت: در دوران جنگ تحمیلی این شهدا و رزمندگان بودند که در مقابل جنگ نظامی دشمن ایستادگی کردند و اجازه نداند وجبی از خاک کشور به دست دشمنان بیافتد.

وی افزود: امروز دانش آموزان و دانشجویان باید راه شهدا و رزمندگان را ادامه دهند تا در جنگ های سیاسی، اقتصادی و تروریستی در مقابل دشمنان پیروز شویم و می بایست تا آخرین قطره خونمان از کشورمان دفاع کنیم.

محمود قهرمانی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید در شهرستان بناب بیش از ۲۶ هزار دانش آموز در کلاس های درس حاضر شده اند، گفت: خوشبختانه در هیچ موردی کمبود و یا نواقصی وجود ندارد و هیچ کلاسی بدون معلم نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال با وجود اینکه ۱۱۷ نفر از همکاران معلم شهرستان بازنشسته شدند، گفت: با وجود اینکه جذب معلم جدید نداشتیم اما اجازه ندادیم جای این عزیزان خالی بماند و با برنامه ریزی صحیح جایگزینی های خوبی برای این افراد انجام شد.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/زیبائی