نماینده بناب گفت: معاون اول رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد تا اعتبار باقی مانده استادیوم 15 هزار نفری بناب را در سال جاری پرداخت شود.

ضیاء اله اعزازی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به روند تکمیل پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب، گفت: تا به امروز ۲۲۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است که نتیجه آن ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی آن تا این لحظه است.

نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اعتبار هزینه شده ۱۱۰ میلیارد ریال تنها در سال ۹۶ جذب شده است، اظهار داشت: در این پروژه طی سال ۹۶ به اندازه ۵ سال گذشته آن کار انجام شده است که در مقایسه با جذب اعتبارات ماقبل سال ۹۵ رقم بسار بالایی به شمار می رود.

اعزازی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در راستای تکمیل این پروژه گفت: طی نامه مشترکی با استاندار محترم از معاون اول رئیس جمهور درخواست شد که این پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: آقای جهانگیری ضمن حمایت از درخواست ما، به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد، با توجه به آثار اجتماعی و نیاز مبرم شهرستان به این مجموعه ورزشی، قرار شد این پروژه تا پایان سال جاری تأمین اعتبار شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه برای اتمام این پروژه به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفت: امیدواریم دستور آقای جهانگیری به زودی محقق شده تا در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پر برکت اسلامی، این پروژه در اختیار مردم عزیز قرار بگیرد.

گفتنی است، پروژه استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری شهرستان بناب در سال ۸۹ کلنگ زنی شده است که اگر وعده دولت عملی گردد بعد از ۸ سال کش و قوس تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش