عصر روز پنج شنبه مراسم گرامیداشت 7 شهید دوران دفاع مقدس روستای چلقائی با حضور پرشور مردم و مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، عصر روز پنجشنبه مراسم یادواره ۷ شهید روستای چلقائی با حضور پرشور مردم، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرمانده سپاه ناحیه بناب و سایر مسئولان شهرستان بناب برگزار شد.

سردار جعفری در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفلع مقدس به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: حمله تروریستی اهواز هیچ ارزش نظامی ندارد وتنها ماهیت زشت تروریست ها و حامیانشان را با کشتن کودک ۴ ساله به مردم ایران و جهان نشان داد.

وی با بیان اینکه سنگ محک کارهای ما مقام معظم رهبری است گفت: آنهایی که بخاطر پست و مقام، پشت ولایت هستند یک روز رو در روی رهبر خود می ایستند چنانکه در ۵ سال اخیر عده ای به نصیحت های رهبر معظم انقلاب گوش نکردند و آمریکا را کدخدا نامیدند و نتیجه آن جز گرانی و سختی کشیدن مردم نیست.

وی افزود: آنهایی که می خواهند نوکری این مردم را قبول کنند و مسئول شوند، حداقل باید مثل مردم متوسط زندگی کنند و اشرافی گری را در مملکت امام زمان (عج) کنار بگذارند.

سردار جعفری با اشاره به وضعیت بد اقتصاد کشور گفت: در هشت سال جنگ شهدا با دست خالی جلوی دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و پیروز شدند، و امروز تنها راه حل مشکلات کشور مدیریت جهادی است.

وی با اشاره به اینکه هر عصری امام و حجتی برای مردم دارد، گفت: امام عصر ما، امام زمان غائب است و نائب بر حق ایشان آیت الله خامنه ای امام و پیشرو ما هستند و اطاعت از رهبری عاقبت بخیری را به دنبال دارد همانطور که در ۸ سال جنگ تحمیلی شهدا به امام خمینی لبیک گفتند و دشمن را شکست دادند.

وی در پایان گفت: آنهایی که  به رهبری امام خامنه ای اشکال وارد می کنند مطمئن باشند اگر در زمان امام حسن (ع) بودند می گفتند چرا امام صلح کرد و یا در زمان امام حسین (ع) بودند می گفتند چرا امام حسین تنها با ۷۲ نفر مقبال لشکر بی شمار یزید ایستاد.

گزارش تصویری؛


انتهای پیام/کریم زاده