مراسم تودیع و معارفه اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، روسای هیات های ورزشی و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، عصر امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاون فرماندار و مسئولان هئیت های ورزشی شهرستان در سالن جلسات مجتمع ورزش بناب برگزار و دکتر فرهاد رضا زاده رئیس اسبق این اداره سکان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان را به سید مجید یزدانی واگذار کرد.

در این مراسم معاون فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه جمعیت ایران به دلیل وجود جوانان زیاد و با استعداد به خصوص دهه شصتی ها کشوری جوان محسوب می شود، اظهار داشت: این نیروی جوانی خود ظرفیت و پتانسیل بالایی برای کشور به شمار می آید که می بایست از آن در جهت آبادانی و پیشرفت کشور استفاده کرد.

امیر عباس سلطان پور وزارت ورزش و جوانان را مسئول اصلی رسیدگی به امورات جوانان اعلام کرد و گفت: این وزارت می بایست با برنامه های مناسب و با تدبیر در جهت رفع مشکلات جوانان و رفع نیازهای آن ها اقدام کند.

وی تصریح کرد: درست است وزارت ورزش و جوانان به عنوان نهاد رسیدگی به امور جوانان شناخته شده است اما سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی می بایست در کنار این وزارتخانه در جهت حل مشکلات جوانان بخصوص اشتغال و مسکن آن ها همکاری و تلاش کنند.

معاون فرماندار شهرستان بناب اعتماد به جوانان را یکی از فاکتور های مهم جهت کسب موفقیت های بیشتر دانست و گفت: در همین شهرستان  جوانان پرتلاش، با استعداد و جویای نام زیادی وجود دارد که می بایست جهت پیشرفت در تمام عرصه ها مانند ورزش به آن ها اعتماد و برای رسیدن به اهدافشان آن ها را یاری دهیم.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی