مدیر کل ورزش و جوانان استان روند پیشرفت پروژه ای ورزشی در بناب را بی نظیر دانست و گفت: در شرایطی که به دلیل کمبود اعتبارات اکثر طرح های ورزشی استان ساکن مانده اند، روند رشد پروژه های ورزشی بناب بی نظیر هستند.

به گزارش انعکاس بناب، عصر روز دوشنبه ایوب بهتاج در جمع مسئولان شهرستان و روسای هیات های ورزشی، روند پیشرفت پروژه های ورزشی در بناب را نسبت به سایر شهرستان های استان مثبت ارزیابی کرد و گفت: ورزشگاه ۱۵ نفری و چند سالن ورزشی در روستاهای این شهرستان پیشرفت فیزیکی چشمگیری دارند که امیدواریم با کمک مسئولان هر چه زودتر به بهره برداری برسند.

وی افزود: در استان ۱۷ استادیوم ۵ هزار نفری در حال احداث است که به دلیل نبود اعتبارات اکثر آن ها ۵ الی ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند که در مقایسه با ورزشگاه بزرگ ۱۵ هزار نفری بناب که پیشرفت ۸۰ درصدی دارد،  بسیار عقب هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی توجه به ورزش قهرمانی را ضروری دانست و گفت: اینکه کمبودهای سخت افزاری و اعتبارات وجود دارد، درست است اما با تلاش ورزشکاران، مربیان و روسای هئیت های ورزشی می توان از امکانات موجود بهترین بهره را برد و موفقیت های زیادی در ورزش قهرمانی کسب کرد.

وی تصریح کرد: شهری مانند جویبار که هر ساله تعداد زیادی مدال قهرمانی جهان و المپیک را به دست می آورد در نگاه اول شهرستانی سرشار از امکانات سخت افزاری و اعتبارات به نظر می آید اما در واقیعت جویبار یکی از کم برخوردارترین شهرهای مازنداران و کشور در بحث امکانات ورزشی است.

بهتاج برگزاری مسابقات کشوری در شهرستان بدون تأمین منابع مالی از پیش تعیین شده را تنها موجب بدهی شهرستان به فدراسیون ها دانست و گفت: اینکه برای برگزاری برخی مسابقات کشوری در شهرستان مجبور شویم بدهکار ارگان های ورزشی شویم بهتر است به فکر تجهیر امکانات ورزشی شهرمان باشیم چراکه این کار در پیشرفت ورزش شهرستان موثر تر خواهد بود.

بهتاج در پایان ضمن قدردانی از تلاش های دکتر رضا زاده به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان در پیشرفت ورزش شهرستان بناب گفت: در مدت زمان حضور ایشان در بناب شاهد ارتقاء سطح کیفیت ورزش و امکانات سخت افزاری بودیم که امیدواریم سید مجید یزدانی که نیروای با تجربه و کاربلد به شمار می آید در سمت ریاست اداره ورزش و جوانان بناب موثر عمل کند.

انتهای پیام/زیبائی