نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خدمت رسانی به مردم را بهترین راه و روش برای پیشبرد اهداف شهدا دانست و گفت: هر کس در هر پست و مقامی تنها باید برای خدمت به مردم تلاش کند و خود را در مقابل آن ها مسئول بداند.

به گزارش انعکاس بناب، ضیاء اله اعزازی در جمع مسئولان شهرستان بناب با تأکید بر اینکه آرمش و امنیت امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت:  گفت: این شهدا بودند که برای ایجاد امنیت کشور و انقلاب خون خود را هدیه دادند تا امروز بتوانیم با سرافرازی در این جهان زندگی کنیم.

وی افزود: امروز نیز دفاع برای حفظ امنیت و آرامش کشور وجود دارد و شهدای مدافع حرم در ادامه راه شهدای هشت سال دفاع مقدس با هدف دفاع از آرمان های انقلاب و کشور در خارج از مرزها با دشمنان جنگیدند و به درجه والای شهادت رسیدند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خدمت رسانی به مردم را بهترین راه و روش برای پیشبرد اهداف شهدا دانست و گفت: هر کس در هر پست و مقامی تنها باید برای خدمت به مردم تلاش کند و خود را در مقابل آن ها مسئول بداند.

اعزازی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی امروز جامعه موجب کاهش اعتماد مردم به حاکمیت شده است، اظهار داشت: مسئولان به عنوان کارمندان دولت وظیفه دارند با همت و تلاش مضاعف این شکاف ایجاد شده را ترمیم کنند که تنها راه آن خدمت صادقانه به مردم در راستای حل مشکلات جامعه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان احترام گذاشتن و برخورد مناسب و دلسوزانه با مردم را امری ضروری برای مسئولان نظام دانست و گفت: اگر مسئولی از نظر قانونی اختیاراتی برای حل مشکل فردی ندارد بهتر است با او مهربانه و دلسوزانه رفتار کند و تا حد اختیار برای حل مشکلش اقدام نماید.

وی وحدت و یکپارچگی را نیاز اصلی کشور دانست و گفت: مسئولان باید برای این هدف امید و نشاط را وارد جامعه کنند که برای انجام این کار نیاز است مسئولان فرهنگ ایثار و خدمت صادقانه را در بین خود ترویج دهند که متاسفانه امروز نبود این فرهنگ به نقطه ضعفی برای دستگاه های دولتی تبدیل شده است.

نماینده مردم بناب با بیان اینکه مسئولان برای حل مشکلالت مردم خود می بایست پیش قدم باشند، اذعان داشت: اینکه در ادارات بنشینیم و منتظر باشیم تا مردم حضوری مراجعه کنند و با هزار گرفتاری و در صورت یافتن مسئول مربوطه مشکلات را بگویند از روش های خدمت رسانی در حکومت انقلاب اسلامی نیست.

ضیاءاله اعزازی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی برای همه مردم و مسئولان وجود دارد، افزود: متاسفانه جامعه امروز ما به سوی تشریفات پیش می رود که اگر از داشته های موجود درست استفاده کنیم و قناعت کردن در همه موارد را الگوی زندگی خود قرار بدهیم، قطعا مشکلات کاهش می یابند.

نماینده مردم بناب در پایان گسترش فرهنگ ایثار، فداکاری و بسیجی بودن را نیاز اصلی کشور دانست و یادآور شد: اینکه همه صبح تا شب بنشینیم و در مورد مشکلات و قیمت دلار بحث کنیم نتیجه ای حاصل نخواهد شد بنابراین برای آبادانی و پیشرفت کشور می بایست با وحدت و یکپارچگی تلاش کنیم.

انتهای پیام/داود زیبائی