همزمان با سومین روز از هفته نیروی انتظامی همایش موتور سوران قانونمند به همت اداره ورزش و جوانان و پلیس در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز همایش بزرگ موتور سوران قانونمند بنابی به همت نیروی انتظامی و اداره ورزش و جوانان با هدف ترویج فرهنگ استفاده مناسب از این وسیله نقلیه و احترام گذاشتن به قوانین راهنمایی و رانندگی در بناب برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در مراسم پایانی این همایش ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس از تمام امکانات خود در جهت ایجاد امنیت و نظم در جامعه استفاده خواهد کرد تا مردم به راحتی و بدون هیچ گونه استرسی بتوانند زندگی روزمره خود را ادامه دهند.

سرهنگ سهراب شفقی احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی را امری ضروری برای راکبان موتور سیکلت عنوان کرد و گفت: موتور سیکلت امروز یک وسیله نقلیه محسوب می شود و همانند سایر خودروها شامل قوانین راهنمایی و رانندگی می باشد.

وی استفاده از کلاه ایمنی را قانونی الزامی برای راکبان موتور سیکلت اعلام کرد و گفت: متاسفانه سالیانه در کشور تعداد زیادی از موتور سوران به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی در کوچک ترین تصادفات جان خود را از دست داده و یا قطع نخاع می شوند که جهت حفظ جان این افراد استفاده از کلاه ایمنی ضروری و در صورت عدم استفاده این وسیله ایمنی با فرد متخلف برخورد قانونی می شود.

این مقام انتظامی داشتن گواهینامه موتور سیکلت و بیمه نامه را از قوانین ابتدایی عنوان کرد و گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی همشهریان می توانند با تخفیف ویژه نسبت به اخذ گواهینامه موتور سیکلت اقدام کنند.

در پایان این همایش از طرف نیروی انتظامی شهرستان بناب به ۴۰ راکب موتور سیکلت به قید قرعه قفل موتور سیکلت و کلاه ایمنی اهدا شد.

گزارش تصویری؛