فاز دوم عملیات عمرانی شهرداری بناب به همت شورا و شهرداری با شتاب بیشتری شروع شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز نادر داوودی با هدف بررسی و منعکس کردن روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری به همراه اصحاب رسانه شهرستان از آ ن ها بازدید کرد.

شهردار بناب در حاشیه این بازدید با بیان اینکه فاز دوم عملیات عمران شهری شتاب بیشتری خواهد گرفت، اظهار داشت: طی روزهای آینده اخبار خوشی از وضیعت مالی شهرداری اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به آمار و ارقام عقد قرار دادهای سال ۹۷ گفت: در سال جاری بیش از ۷۴ میلیارد ریال جهت انجام پروژه های عمرانی شهرداری بناب قرار داد بسته شده است که نسبت به سال های گذشته رقم بی نظیری است.

میدان دوچرخه

شهردار بناب به پیشرفت ۷۰ درصدی رفوژ میانی بلوار مطهری  به طرف میدان دوچرخه اشاره کرد و گفت: هزینه های برآورد شده برای این پروژه حدود ۶ میلیارد ریال است که از منابع داخلی تامین شده است.

 

وی افزود: طرح های نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک مسافر میدان دوچرخه بر عهده بخش خصوصی است و در کنار این طرح ها ساخت بازارچه صنایع دستی بناب در طرف دیگر میدان دوچرخه پیش بینی شده است.

میدان فرهنگیان۳

داوودی در تشریح روند پیشرفت این پروژه اظهار داشت: در حال حاضر این پروژه ۷ هزارمتر باید آسفالت شود که برای تکمیل آن نیاز به ۱۰۰ تن آسفالت به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.

وی وسعت میدان فرهنگیان را ۹۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: با تلاش مضاعف و همکاری مسئوان شهرستان نهایتا عرض یک ماه این پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

کف پوش پیاده روی محله فرهنگیان۳

کلیدار شهر بناب در حاشیه بازید از این پروژه از مراحل تکمیل کف پوش پیاده روی این محله خبر داد و گفت: در این پروژه ۴۰۰ متر پیاده رو کف سازی با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال توسط شرکت صحیح کاران پیش رو انجام می شود.

 

محله اکبر آباد

در پایان شهردار بناب به همراه اصحاب رسانه از مراحل آسفالت کاری اکبر آباد شمالی_ جنب مرکز بهداشت بازدید کردند.

انتهای گزارش/ داود زیبائی