رئیس هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان بناب توجه ویژه به ورزش قهرمانی را مهم دانست و گفت: باید در رشته پینگ پنگ از تمام رده های سنی حمایت کرد تا ورزش قهرمانی رشد کند.

به گزارش انعکاس بناب، عصر امروز رئیس هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان بناب در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان بناب ضمن عرض تبریک به مجید یزدانی به دلیل انتخاب مجدد وی به عنوان سکان دار ورزش این شهرستان، اظهار داشت: امیداواریم با همکاری و تلاش مضاعف در راستای پیشرفت ورزش تنیس روی میز در بناب گام برداریم.

رضا نوبهار شهرستان بناب را دارای پتانسیلی قوی در ورزش قهرمانی دانست و گفت: این شهر در رده های سنی پایین در رشته تنیش روی میز به خوبی کار کرده است اما این برای پیشرفت ورزش قهرمانی کافی نیست و باید در تمام رده های سنی بیشتر کار کرد.

رئیس هیات تنیس روی میز آذربایجان شرقی برگزاری مسابقات مهم کشوری و حتی آسیایی در این شهرستان را امکان پذیر دانست و گفت: در صورتی که این شهرستان آمادگی برگزاری مسابقات بزرگ و بین المللی را داشته باشد، هیات تنیس استان حتما استقبال خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در ادامه این جلسه ضمن قدارانی از رئیس هیات تنیس روی میز به دلیل توجه ویژه به این رشته در شهرستان بناب گفت: طبق آمار و نتایج به دست آمده شهرستان بناب در طول سالیان گذشته در این رشته توانسته موفقیت ها و عناوین خوبی در سطح استان و کشور کسب کند.

مجید یزدانی از آمادگی کامل شهرستان بناب جهت برگزاری مسابقات استانی، کشوری و حتی آسیایی در این شهرستان خبر داد و گفت: سالن ۳ هزار نفری ولایت و خانه تنیس روی میز بناب از لحاظ استاندارهای بین المللی مورد قبول است و پتانسیل برگزاری مسابقات بزرگ را دارند.

وی  توجه ویژه به ورزش قهرمانی در تمام رشته های ورزشی بخصوص در رشته تنیس روی میز را از اهداف و برنامه های مهم این اداره در بناب عنوان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تمام رده های سنی تنیس روی میز را حمایت کنیم تا در مسابقات مهم خوش بدرخشند.

گفتنی است در پایان این جلسه رئیس هیات تنیس روی میز استان به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب از خانه پینگ پنگ شهرستان بازدید کردند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/داود زیبائی