صبح امروز مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای بناب با حضور فرماندار، نیروهای نظامی، انتظامی و تمامی مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم مهمانی لاله ها، غبار روبی و تعویض پرچم مزار شهدا با حضورفرماندار، افسران نیروهای نظامی و انتظامی بناب و تمامی مدیران ادارات شهرستان در گلزار شهدای امام حسن(ع)بناب برگزار شد.

در این مراسم مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه مسئله نفوذ به صورت جدی در دستور کار دشمنان انقلاب و نظام قرار دارد، اظهار داشت: دشمنان بعضا بر فرهنگ و قضیه شهدا و شهادت راه پیدا کرده اند و توانسته اند تا حدودی بر این امر تاثیر گذار باشند.

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی ضمن گلایه از حذف برخی نام شهدا و رشادت های آن ها از کتب درسی، اذعان داشت: شاید این کار به ظاهر ساده به نظر برسد اما در واقع نفوذ دشمن به فرهنگ و آرمان های انقلاب و شهدا را نمایانگر می نماید.

 وی افزود: خطر نفوذ بسیار جدی است و باید همه از جمله مردم و مسئولان مراقب باشند چراکه اگر نفوذی‌ها در دستگاه های دولتی و یا غیر دولتی رخنه کنند، می‌توانند موجب تصمیم گیری اشتباه شوند و در نتیجه کشور، از برنامه پیشرفت سعودی خود عقب بماند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی