مسابقات فوتسال جام ظفر ویژه کارکنان فولاد ظفر بناب در سالن بزرگ ورزشی بناب با انجام شش بازی و معرفی برترین ها به پایان رسید.

به گزارش انعکاس بناب، مسابقات فوتسال جام ظفر ویژه کارکنان فولاد ظفر بناب در سالن بزرگ ورزشی ولایت بناب با انجام شش بازی و معرفی تیم ها و نفرات برتر در رده های سنی مختلف پایان یافت.

در روز پایانی تیم ایمنی بهداشت(قرمز) با نتیجه ۴ بر ۲ تیم خط تولیدتیرآهن(سفید) را پشت سرگذاشت و تیم خط تولید ظفر(زرد) با تیم خط تولید نوین گستر(آبی) در وقت معمول بازی ۳ بر ۳ مساوی کرد و در ضربات پنالتی طلایی پوشان با بُرد مقابل حریف خود یک سه امتیاز دیگر بر امتیازات خود اضافه نمود تا با ۹ امتیاز قهرمان مسابقات فوتسال جام ظفر باشند.

تیم های تیم ایمنی بهداشت(قرمز) ، تیم خط تولید نوین گستر(آبی) و تیم خط تولیدتیرآهن(سفید) به ترتیب مقام دوم ، سوم و چهارم را به خود اختصاص داداند.

گفتنی است: این مسابقات ویژه کارکنان این مجتمع  با چهار تیم به صورت گروهی با هدف گسترش ورزش در تمام رده های سنی و شغلی و ایجاد فضای سالم روحی و جسمانی برگزار گردید.
لازم است در پایان بهرام پیری مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد ظفر بناب از تمام کسانی که برای تماشای مسابقات حضور یافته بوداند و همچنین از پزشکیار مسابقات آقای علی اکبری راننده آمبولانس آقایان قوی و کلاهی و دبیر محترم اجرائی مسابقات آقای نادر صادقیان به جهت حسن همکاری تقدیر و تشکر کرد.

ترین های مسابقات فوتسال جام ظفر :
بهترین دروازه بان هادی ولی زاده از تیم خط تولید ظفــــر
بهترین سرپرست عیوض روحانی از تیم خط تولید ظفــــر
آقای گل مسابقات اصغر سعادتی از تیم خط تولید نوین گستر
بازیکن اخلاق اکبر اشرفی از تیم خط تولید تیر آهن

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/داود زیبائی