شهردار سابق بناب با تاکید بر اینکه مشکلات مالی و یا اختلاف با شخصی دلیل استعفایماز شهرداری نبود، تاکید کرد: اگر قرار بود به دلیل مشکلات مالی استعفا بدهم هیچ وقت مجموعه شهرداری بناب را با 11 میلیارد تومان بدهی تحویل نمی گرفتم.

نادر داوودی امشب در گفتگو با خبر نگار انعکاس بناب، با بیان اینکه در جلسه ای که جهت بررسی استعفای بنده برگزار شده بود تمام اعضای شورای شهر از عملکرد شهرداری راضی بودند، اظهار داشت: نه تنها شخص بنده بلکه تمام مجموعه شهرداری و  اعضای شورای اسلامی شهر برای پیشرفت و آبادانی شهر بناب تلاش مضاعف کردند.

شهردار بناب با بیان اینکه در مدت زمان خدمت بنده در شهرداری ۳۲ طرح عمرانی در بناب آغاز شد، گفت: با وجود وضیعت بد اقتصادی کشور اکثر این طرح ها به اتمام رسید و مابقی پروژه ها کمتر ۱۰ درصد باقی مانده اند.

وی با بیان اینکه در ۲ سال اخیر در بخش بافت های فرسوده اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، اذعان داشت: با کمک نماینده، فرماندار و اعضای شورای شهر توانستیم خدمات خوبی برای سکونتگاه های غیر رسمی شهر بناب انجام بدهیم و از این حیث مقام اول استانی را کسب کردیم.

داوودی با تاکید بر اینکه بنده به دلیل مشکلات مالی و یا اختلاف با شخصی از سمت خود استعفا ندادم، گفت: اگر قرار بود به دلیل مشکلات مالی استعفا بدهم هیچ وقت مجموعه شهرداری بناب را با ۱۱ میلیارد تومان بدهی تحویل نمی گرفتم.

وی افزود: اینکه عده ای می گویند بنده با شورا مشکل داشتم به هیچ عنوان درست نیست؛ شاید اختلافات سلیقه ای وجود داشت اما در مجموع شورای شهر همیشه از طرق مختلف بنده را یاری می کردند.

شهردار سابق بناب گفت: در این مدت که بنده شهردار بناب بودم بخش زیادی از بدهی های شهرداری پرداخت شد و تلاش کردیم حقوق و مزایای کارکنان شهرداری که یکی از مشکلات چندین ساله این مجموعه بود را به موقع پرداخت کنیم.

کلیددار سابق بناب با بیان اینکه سازمان همیاری در رأس شهرداری های استان قرار دارد، گفت: از ماه ها قبل بحث پذیرش بنده در شهرداری شهر سردرود و یا همکاری با سازمان همیاری مطرح بود که نهایتا تصمیم گرفتم به مجموعه همیاری بپیوندم.

وی خاطرنشان کرد: مطمئنا از طریق سازمان همیاری شهرداری ها تلاش خواهم کرد برای حل مشکلات شهری بناب اقدام کنم تا از این طریق بتوانم به مردم خوب شهرم خدمت کنم.

شهردار سابق بناب در پایان گفت: از طریق همین رسانه از عموم مردم بناب تشکر می کنم و اعلام می کنم کارهایی که برای شهر در این مدت انجام شد تنها انجام وظیفه بود و بابت کارهایی که انجام نشد از همشهریان عزیز عذرخواهی میکنم و امیدوارم سرپرست جدید با تمام قوا بتواند ادامه دهنده پروژه های باقی مانده شهرداری باشد.

انتهای پیام/داود زیبائی