وحدتی گفت: به‌احتمال زیاد رضا رحمانی از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد و وزیر صنعت می‌شود و حمید چیت‌چیان نیز به استانداری آذربایجان‌شرقی می‌آید.

به گزارش انعکاس بناب، به نقل از آناج؛ محمد وحدتی هلان با اشاره به تشکیل جلسه‌ی مجمع نمایندگان استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل جهت بررسی وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور در آینده‌ای نزدیک، ابراز داشت: مجمع نظر رسمی خود را در خصوص وزارت رضا رحمانی اعلام نکرده است اما گفت‌وگوهایی که با اکثریت نمایندگان آذربایجان‌شرقی داشتم حکایت از موافقت‌شان با وزارت او دارد.

وی خاطرنشان ساخت: به احتمال زیاد گزینه‌ی پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت صنعت، معدن و تجارت با رأی قابل‌ قبولی به‌کرسی ریاست خواهد رسید و امیدواریم رأی مثبت مجلس برای رحمانی، شکوفایی صنعت کشور به‌ویژه آذربایجان‌شرقی  را به همراه داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی اجرای اصل ۴۴ به‌معنای واقعی و کوچک‌سازی وزارتخانه‌ی صنعت را از اهم درخواست‌های خود خواند و عنوان کرد: امیدواریم با خصوصی‌سازی‌های ایده‌آل شاهد اتفاقات ماشین‌سازی تبریز نباشیم و کارگر و کارفرما هردو در شرایط برد-برد قرار گیرند.

نماینده بستان‌آباد در پاسخ به این سوال که آیا جایگزین استاندار آذربایجان‌شرقی به‌علت بازنشستگی مجید خدابخش مشخص شده است یا خیر، یادآور شد: در مورد گزینه‌ی استانداری ما طی جلسه‌ای در مجمع نمایندگان استان با حضور اکثریت اعضا و نشستی دیگر با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی هر ده کاندیدای استانداری رابررسی کردیم و اولویت اول‌مان جناب آقای حمید چیت چیان است.