فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شناسایی و پلمپ یک باب انبار بزرگ ارزاق عمومی به ارزش 2 میلیار ریال به ظن احتکار خبر داد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر گفت: ماموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بناب در راستای مبارزه با بر هم زنندگان نظم اقتصادی، محل دپوی ۱۰ تن کالای اساسی، ارزاق عمومی و  ۲ هزار ۸۰۰ عدد لوازم شوینده را به ظن احتکار شناسایی و کشف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این انبار مقدار ۱۰ تن مواد غذایی اعم از برنج، نخود و عدس و ۲ هزار و ۸۰۰ عدد مواد شوینده احتکار شده کشف شد که کارشناسان ارزش تقریبی آن ها را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه موضوع توسط بازرسان و ماموران تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و قاچاق کالا و ارز در حال بررسی است، گفت: با توجه به وضعیت بازار و قیمت افزایش ارزاق عمومی امیدواریم اقلام مکشوفه به شبکه توزیع هدایت شوند.

سرهنگ سهراب شفقی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان در این راستا می توانند اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/داود زیبائی