فرماندار بناب برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان در این شهرستان را خواستار شد و گفت: تمام اقشار مختلف مردم بناب امسال نیز همانند سال های گذشته در این راهپیمایی حساس حضور پیدا می کنند.

به گزارش انعکاس بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرار رسیدن اربعین حسینی و تبریک روز ۱۳ آبان به عنوان روز دانش آموز گفت: این روز علاوه بر روز دانش آموز به دلیل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نیز نامیده می شود.

فرماندار بناب اعمال تحریم های جدید همزمان با ۱۳ آبان را نقشه جدید آمریکا برای فشار بر ایران دانست و گفت: ۱۳ آبان در ایران روز استکبار ستیزی محسوب می شود، از این رو آمریکا و سایر دشمنان اقلاب سعی دارند با افزایش فشارهای روانی و اقتصادی در چنین ایامی بر باورها و اعتقادات مردم خدشه وارد کنند.

وی افزایش روحیه استکبار ستیزی در مقابله با اقدامات دشمنان را مهم دانست و گفت: امروز وحدت و یکپارچگی بیش تر از هر زمانی نیاز کشور محسوب می شود که مردم و مسئولان می بایست با دقت، تعامل بیشتر  و حضور حداکثری در حماسه ۱۳ آبان بر این موضوع پافشاری کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان در این شهرستان را خواستار شد و گفت: این روز می بایست همانند ۲۲ بهمن حساس و مهم شمرده شود و تمام اقشار مختلف مردم در هر پست و سمتی در این راهپیمایی حضور پیدا کنند تا همانند سالیان گذشته دشمنان را به امید خدا مایوس کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مطمئنا جنگ نابرابر اقتصادی و روانی که دشمنان بر علیه این کشور به راه انداخته اند با یاری خداوند، وحدت و  یکپارچگی مردم با حاکمیت شکست خواهد خورد تا این کشور در اقتدار کامل باقی بماند.

فرماندار بناب در پایان با اعلام اینکه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰ صبح آن روز در بناب برگزار می شود، اذعان داشت: از همشهریان و تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی می خواهیم همانند سال های گذشته با شور و انگیزه بیشتری در راهپیمایی استکبارستیزی حاضر شوند.

در ادامه این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی از آمادگی این نهاد علمی جهت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد و گفت: پرسنل، دانشجویان، دانش آموزان و اساتید دانشگاه آزاد بناب در روز ۱۳ آبان با حضور حداکثری خود در راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد.

دکتر حجتی با تاکید بر اینکه در چنین برهه ای از زمان وحدت و انسجام می تواند روحیه دشمنان را نابود کند، اظهار داشت: از همه اقشار مردم شهرستان انتظار داریم برای مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام در این راهپیمایی شرکت کنند.

انتهای پیام/داود زیبائی