همزمان با هفته بسیج دانش آموزی همایش پیاده روی مدرسه تا یادمان شهدای پارک فدک بناب با موضوع اربعین حسینی و پدافند غیر عامل برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و هفته بیسج دانش آموزی بیش از ۱۰۰ نفر از دختران دانش آموز بنابی در همایش پیاده روی مدرسه تا یادمان شهدا با موضوع گرامیداشت اربعین حسینی و اهمیت پدافند غیر عامل واقع در پارک فدک شرکت کردند.

فرماندار بناب در این همایش با تاکید بر ترویج و افزایش آموزش های لازم در حوزه پدافند غیر عامل در مدارس گفت: با توجه به اینکه ایران از نظر جغرافیایی و مسایل سیاسی در راس توجهات دشمنان قرار دارد می بایست جهت آمادگی در مقابله با توطئه های دشمنان به موضوع پدافند غیر عامل توجه ویژه ای شود.

وی افزود: دشمنان امروز وقتی احساس می کنند از طریق جنگ نظامی توان مقابله با ایران را ندارند از طرق دیگر مانند جنگ های اقتصادی، روانی و فرهنگی قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام را دارند.

رفیعی آگاهی کامل دانش آموزان با موضوع پدافند غیر عامل را مهم ارزیابی کرد و گفت: در همین راستا معلمان و مربیان می بایست بر آموزش این موضوع اهمیت بیشتری بدهند تا توانایی و آگاهی دانش آموزان در مقابل اقدامات دشمنان بیشتر شود.

گفتنی است: در این همایش دختران دانش آموز مدارس شاهد شکوفه ها، صدارا و روشنایی قلم با نقاشی کردن موضوعات کربلا و اربعین حسینی یاد سالار شهیدان اباعبداله الحسین(ع) را گرامی داشتند.

همچنین در این همایش هنرمندان اداره ارشاد شهرستان بناب با برگزاری کلاس نقاشی و ورک شاپ و همچین کارشناسان سلامت شبکه بهداشت بناب با توضیحات بهداشتی و روانشناختی حضوری فعال داشتند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/داود زیبائی