نماینده بناب گفت: در هر زمینه ای بخواهیم با مدل غربی به سمت رفاه حرکت کنیم، قطعا به مرور اراده ها ضعیف می شود.

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءاله اعزازی صبح امروز در جمع روسای هیئت های ورزشی بناب با اشاره به امکانات و رفاه مردم در دهه ۶۰ گفت: امکانات و رفاه ما امروز به مراتب بیشتر از دوران دهه ۶۰ است، در آن زمان برای همه در این شهرستان یک سالن بود با کلی ورزشکار و قهرمان، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی فقط در بحث ورزش کلی امکانات و سالنهای زیاد در اختیار داریم و باید کفران نعمت نکنیم.
وی با بیان اینکه ورزش انسان را خود ساخته می کند، افزود: در واقع این ورزش است که اراده را تقویت کرده و خلاقیت و نوآوری به وجود می آورد، بنابراین باید هیئت های ورزشی تلاش کنند جوانان را برای ورزشکار شدن تشویق کنند.
نماینده بناب با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه تاکید کرد: داشتن سالنهای ورزشی و امکانات زیاد افتخار نیست، بلکه مهم این است که بتوانیم ورزشکار واقعی تربیت کنیم.
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برای جذب جوانان به ورزش روحیه جهادی و ایثار لازم است، گفت: همه چیز را نباید در بودجه ختم کرد، قبول داریم که بودجه و پول مهم است، اما معتقدیم با دست خالی هم می توان ایثار کرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به روند پیشرفت پروژه بزرگ استادیوم ۱۵ هزار نفری بناب، گفت: این پروژه با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال تکمیل است و فقط در سال قبل ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این محل جذب شده است.
اعزازی تصریح کرد: در کل ایران تنها پروژه ای است که دولت به پیمانکار بدهی ندارد و امیدواریم بتوانیم این پروژه بزرگ ورزشی را تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسانیم.
انتهای پیام/ش