مردم ولایت مدار بناب همگام با دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد ضد استکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش انعکاس بناب، شرکت کنندگان در راهپیمائی ۱۳ آبان روز حماسی و ملی مبارزه با استکبار جهانی باشعارهای کوبنده مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل بار دیگر با آرمان های امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی بناب با حضور اقشار مختلف، فرماندار، روحانیان و مسئولان ادارات ونهادهای بناب از خیابان بهشتی (مقابل مصلی) آغاز شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی بعد از طی مسیرهای خیابان زرگران و باهنر با تجمع در مقابل مصلی بناب باردیگر بر دفاع ارزش های انقلاب اسلامی و انزجار از شیطان بزرگ تاکید کردند.

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با خواندن قطعنامه و با تأکید بر وحدت، یکپارچگی و همدلی و همزبانی ملی حول محور ولایت فقیه، یاوه گویی های اخیر سرمداران استبداد جهانی بخصوص رئیس جمهور وقت آمریکا که مردم ولایتمدار ایران را تروریست خوانده بود به شدت محکوم کردند.

فرماندار بناب در آیین اختتامیه این راهپیمایی با شکو ه با بیان اینکه ۱۳ آبان آینه ی تمام نمای انتقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان نظام با برنامه ریزی های مختلف در صدد براندازی این انقلاب هستند که نمونه آن اعمال تحریم های جدید در آستانه ۱۳ آبان است.

وی در عین حال تصریح کرد: آمریکا و حامینانش چقدر احمق هستند که در طول تاریخ هنوز ملت ایران را نشناخته اند و با کوتاه بینی های خود ناجوانمردانه سعی می کنند به هر طریقی به ایران ضربه بزنند که مطمئنا به نتیجه ای نخواهند رسید.

رفیعی افزود: ملت ایران امروز با حضور گسترده خود جواب دندانشکنی به یاوه گویی ها و تحریم های ظالمانه آمریکا دادند و ثابت کردند پای نظام و انقلاب خود هستند.

گزارش تصویری؛

               

انتهای گزارش/