بعد از نوسانات ارزی چند ماه گذشته قیمت ارز و طلا به سکون رسیده و به نظر می‌رسد بازار دیگر کشش هیچ افزایش یا تغییر قیمت را ندارد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از آناج، یک روز پس از شروع تحریم‌هایی که آمریکا از آن خبر داده بود خبری از تغییر قیمت در بازار نیست و شوک جدیدی به بازار ارز، طلا و سکه وارد نشده است. بازار خودرو نیز به مانند روزهای گذشته با نوسانی میلیمتری به کار خود ادامه می‌دهد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار ۴۴۱ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۷۱ هزار تومان قیمت گذاری شده است. سکه طرح قدیم نیز در بازار امروز به قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که این قیمت‌ها نسبت به روز گذشته با افزایش ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷۰ هزار تومانی مواجه بوده است.

شعب ارزی بانک‌ها نیز امروز  دلار را ۱۲ هزار و ۳۲۳ تومان و یورو را ۱۴ هزار و ۳۰ تومان از مردم خریداری می‌کنند در حالیکه قیمت یورو در بازار آزاد بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان می‌باشد.

خودروهای داخلی نیز که بعد از نوسانات ارزی با افزایش شدید قیمت مواجه بوده‌اند این روزها در سکون به سر می‌برند و به نظر می‌رسد که نبود کشش در بازار از افزایش سرسام آور قیمت آنها نیز کاسته است. در بازار پراید ۱۳۱ به قیمت بیش از ۳۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ به بالای ۵۳ میلیون تومان رسیده که نسبت به روزهای گذشته تغییری در قیمت آنها مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/