معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارآذربایجان شرقی با اشاره به سهم قابل توجه نواحی صنعتی در ایجاد اشتغال پایدار بر ضرورت توسعه ناحیه صنعتی شورگل بناب تاکید کرد.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از برنا، جواد رحمتی در نشست بررسی آخرین وضعیت فعالیت های عمرانی و صنعتی در شهرستان بناب اظهار کرد: باتوجه به ضرورت واگذاری زمین در مجموعه صنعتی شورگل بناب و وجود اختلافات بین سازمانی انتظار می رود سازمان های درگیر از جمله اداره کل راه و شهرسازی و اداره منابع طبیعی با تعامل و همفکری نسبت به تسهیل ارائه زمین در این محدوده همکاری های لازم را داشته باشند.

وی، خاطرنشان کرد: توسعه این محدوده بدون شک می تواند تاثیر قبال توجهی در مسائل عمرانی و صنعتی در این شهرستان داشته باشد و مشکلات صنعتگران فعال نیز رفع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارآذربایجان شرقی، ضمن تقدیر از شرکت شهرک های صنعتی در خصوص پیگیری توسعه نواحی صنعتی در سطح استان گفت: انتظار داریم در خصوص توسعه این ناحیه صنعتی نیز همچون گذشته همکاری های مورد نیاز صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بناب، مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی استان و دیگر مدیران ادارات و سازمان های مرتبط برگزار شد موضوع کتابخانه و ورزشگاه شهرستان بناب نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.