صبح امروز به مناسبت هفته وحدت و بسیج همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت اداره ورزش و جوانان و سپاه بناب در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با هفته وحدت و بسیج پیاده روی بزرگ خانوادگی با شعار ” اعتیاد دروازه ورود به اعتیاد” با همکاری اداره ورزش و جوانان، سپاه ناحیه بناب و سایر ادارت شهرستان با حضور پرشور مردم و مسئولان در بناب برگزار شد.

فرماندار بناب در این همایش ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و بسیج اظهار داشت: اگر  در هر اموری وحدت و همکاری باشد بدون شک در آن امر موفقیت حاصل خواهد شد و بلعکس اگر تفرقه و عدم همکاری باشد، مطمئنا آن کار شکست می خورد.

رفعی با تاکید بر حفظ و افزایش وحدت در کشور گفت: امروز دشمنان بر علیه این کشور اقدامات تخریبی زیادی انجام می دهند و مردم و حاکمیت می بایست با وحدت و یکپارچگی در مقابل توطئه های دشمنان بایستند و نقشه های شوم آن ها را خنثی کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در این همایش ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت و بسیج،  ورزش را مهم ترین عامل برای سلامتی روح و جسم عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین همایش های در سطح شهرستان موجب افزایش شور و نشاط در سطح خانواده ها خواهد شد.

یزدانی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی ادارات و کسانی که در برگزاری این همایش همکاری کردند، گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان و نهادهای دولتی و غیر دولتی برگزاری چنین همایش هایی را در سطح شهرستان افزایش بدهیم.

گفتنی است: در این همایش مردم به همراه مسئولان شهرستان مسیر خیابان امام تا بلوار لاله ( ورزشگاه شهید بهشتی) را پیاده روی کردند و در انتهای همایش به قید قرعه به تعداد زیادی از شرکت کنندگان جوایز نفیس مانند لوازم خانگی، کارت هدیه و دوچرخه اهدا شد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی