همزمان با هفته وحدت و بسیج و میلاد باسعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه میلاد حضرت محمد (ص) در بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز همزمان با هفته وحدت و بسیج و میلاد باسعادت نبی اکرم (ص)  و امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه میلاد حضرت محمد (ص) با حضور حجت الاسلام رستم ممی‌زاده مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه بناب و بیش از ۴۰۰ نفر از خواهران بسیجی و بانوان با همت و تلاش پایگاه شهدای والفجر حوزه فاطمه الزهرا (س) در مسجد علمدار برگزار شد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بناب در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد باسعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته بسیج و وحدت گفت: حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین فرستاده خدا بر زمین سعی کرد دین اسلام را به شکوه و عظمت امروزی برساند و بین تمام مسلمانان جهان وحدت ایجاد کند.

حجت الاسلام رستم ممی‌زاده با بیان اینکه امروز دشمنان از هر طریقی سعی دارند وحدت بین مسلمانان را سست کنند و بین آن ها تفرقه بیاندازند، گفت: آمریکا و سایر دشمنان اسلام با هزینه های هنگفت در بخش رسانه ای سعی دارند چهره اسلام را زشت و خشن جلوه بدهند.

وی با بیان اینکه ما در بخش رسانه ای بخصوص برون مرزی نقاط ضعف زیادی داریم، اذعان داشت: اینکه دشمنان از طریق رسانه و فضای مجازی هر کاری انجام بدهند و ما سکوت کنیم درست نیست و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری ما نیز باید در جهت گسترش فرهنگ اسلامی و افزایش وحدت مسلمین جهان، رسانه های خود را تقویت کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بناب با تاکید بر اینکه امروز مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی خود به شدت گلایه مند هستند، گفت: این مشکلات تنها با وحدت و همکاری مردم و حاکمیت حل خواهد شد و مسئولان باید برای رفاه و آسایش مردم در این برهه زمانی از تمام ظرفیت ها و پتانسل های خود و کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام ممی‌زاده با بیان اینکه دشمن به هیچ عنوان دوست ندارد جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برگزار شود، تصریح کرد: دشمنان وقتی احساس کردند با تکیه بر جنگ نظامی نمی توانند مقابل این ملت و کشور ایستادگی کنند از طریق جنگ های اقتصادی و روانی سعی دارند بر انقلاب ایران خدشه وارد کنند.

وی در پایان وحدت و یکپارچگی را تنها عامل پیشرفت و موفقیت کشور و انقلاب دانست و گفت: دولت باید از کارخانجات و تولیدی های داخلی به شدت حمایت کند و مردم نیز در همین راستا می بایست تنها از اقلام و اجناسی که توسط کارگران ایرانی ساخته می شوند، خرید کنند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی