امام جمعه بناب گفت: تذکری به مسئولان دارم و آن هم نه مسئولان بناب و استان، بلکه به مسئولان رده بالای کشوری که بدانند حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به مثابه یک حجت نگاه کنند.

امام جمعه بناب گفت: تذکری به مسئولان دارم و آن هم نه مسئولان بناب و استان، بلکه به مسئولان رده بالای کشوری که بدانند حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به مثابه یک حجت نگاه کنند.

به گزارش خبرنگار انعکاس بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی و بی‌نظیر ملت ایران و مردم شهیدپرور بناب در راهپیمایی عظیم و گسترده ۲۲ بهمن اظهار داشت: در ایران اسلامی و در بیش از یک هزار شهر بزرگ و کوچک در این مقیاس مردم به صحنه آمدند که بنده این اتحاد و همدلی را تبریک عرض می‌کنم.

۷-۱۰۲۴x768
وی با بیان اینکه لبیک مردم ایران به ولایت و رهبری یک معجزه الهی و یک امر معنوی است؛ افزود: جداً این حضور دلیل کافی و وافی در خصوص رشد و لیاقت ایرانیان و مشت محکمی بود بر زیاده‌خواهی‌های دشمنان بی‌منطق و کم خرد که هر روز به نوعی گستاخی می‌کنند و حرف‌های بی‌ربط و بی‌منطق می‌زنند.
خطیب جمعه شهرستان بناب تأکید کرد: ملت دوراندیش و دشمن‌شناس ایران با این همه تحریم، تهدید و فشار با حضور خود نشان دادند که تا آخر ایستاده‌اند و از اصول و اعتقادات خود کوچک‌ترین عقب‌نشینی نکرده‌اند.
حجت‌الاسلام باقری‌بنابی تصریح کرد: ملت ایران عملاً ثابت کردند که زنده‌ترین، آگاه‌ترین، دشمن‌شناس‌ترین و استوارترین ملت روی زمین را تشکیل می‌دهند و فارغ از هرگونه گرایشات سیاسی، حزبی و جناحی به ولایت وفادارترند.
وی خاطرنشان کرد: در ۳۶ سال گذشته مردم ایران ثابت کرده‌اند که از همه ملت‌های تاریخ و حتی از ملت زمان صدر اسلام و پیامبراکرم(ص) نیز متعهدتر و آگاه‌تر هستند و بعد از پیروزی انقلاب پرچم توحید در کنیه این ملت گذاشته شده است و ایران کانون جوشان حق و حق‌طلبی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با تمجید از فداکاری ملت ایران در طول ۳۶ سال گذشته انقلاب اظهار داشت: این ملت دشمنان را از کشور بیرون کرده و استقلال بی‌قید و شرط به دست آورده و کشور را با دستان خالی از نو ساخته است و همچنین وابستگی‌ها را از بین برده است از این رو دستیابی به این دستاوردهای عظیم بی‌هزینه نیز نمی‌تواند باشد.
حجت‌الاسلام باقری‌بنابی یادآور شد: اخیراً یکی از سران آمریکایی اعتراف می‌کند که ای کاش ما هم یک سردار مثل سردار سلیمانی داشتیم!
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بناب اظهار کرد: تذکری به مسئولان دارم و آن هم نه مسئولان بناب و استان، بلکه به مسئولان رده بالای کشوری که بدانند حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را به مثابه یک حجت نگاه کنند.
امام جمعه بناب افزود: هر سال و به خصوص امسال حضور مردم در راهپیمایی پررنگ‌تر از سال قبل بوده است از این رو مسئولان و دولتمردان عزیز در برابر این ملت به تکالیف خود عمل کنند و با مردم صادق باشند و ضمن اینکه در مقابل این مردم فداکار، وفادار هستند، در برخورد اداری با این مردم نیز تجدیدنظر کنند.
حجت الاسلام باقری‌بنابی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان را سنگین تر کرد؛ گفت: مسئولین تلاش کنند و نوعی عمل کنند که از این مردم شرمنده نباشند و نسبت به خدمت رسانی به مردم سعی و تلاش بیشتری داشته باشند.
امام جمعه بناب از مسئولان دولتی خواست نسبت به صادرات غیرنفتی بخش‌های خصوصی تسهیلات جدی در نظر داشته و دست مردم را بگیرند و راهگشای آنها باشند.
حجت‌الاسلام باقری بنابی همچنین به مسئولان توصیه کرد: با کنار گذاشتن شیوه‌های ارباب رعیتی در ادارات برای گشودن گره مشکلات مردم قدم بردارید و سعی کنید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام/ش