اجتماع بزرگ و حماسی بسیجیان با عنوان "شکوه و اقتدار بسیج" با استقبال پرشور اقشار مختلف بسیج و با حضور سردار شاکری در مصلی اعظم بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، همزمان با ۵ آذر و در آستانه سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور سردار محمد یوسف شاکری، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی و جمع کثیری از بسیجیان در محل  مصلی اعظم بناب برگزار شد. .

در این همایش که بر محور شعار هیات منا ذله آموزگار مکتب عشق امام حسین(ع) نشات گرفته فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین  در مصلی اعظم بناب طنین انداز شد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ابتدای این برنامه ضمن قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم، اعم از بسیجیان جان بر کف، اصناف، بازاریان، تشکل های دانشجویی، خانواده ایثارگران و شهداء، بسیج دانش آموزی، بسیج خواهران، رزمندگان و سایر اقشار مردم همیشه در صحنه بناب، گفت: از همکاری تمامی نهادها اداری و نظامی که در برگزاری این همایش یاریگر ما بودند تشکر می کنم.

سرهنگ دوستی با بیان اینکه بسیج همیشه مدافع ارزش های انقلاب بوده و هست، اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل گیری انقلاب نقش موثری در پیروزی آن و جلوگیری از نفوذ دشمنان به خاک کشور داشته است و امروز نیز از مرزهای کشور دفاع می کند.

وی بسیج را بزرگترین یادگار امام خمینی (ره) برای انقلاب و کشور عنوان کرد و گفت: امروز بسیج تنها مختص ایران نیست و شاهد هستیم بسیج و تفکر بسیجی همانند یک درخت در سایر کشورهای ریشه انداخته و موجب استقلال مردم مظلوم جهان از دست استکبارگران شده است.

در ادامه این مراسم سردار محمد یوسف شاکری ضمن گرامیداشت هفته وحدت و بسیج گفت: امروز تمام مردم این کشور عضو بسیج هستند و مقام معظم رهبری به عنوان کامل ترین و الگوی بسیج برای همگان هستند.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سپس با تبیین تفکر بسیج و آثار آن در سطوح مختلف جامعه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون پاک شهدا و حماسه ای که بسیجیان در عرصه های مختلف خلق کردند، با اقتدار تمام در برابر خواسته های نامشروع استکبار ایستاده و از آرمان های انقلاب دفاع می کند.

وی موقعیت شناسی را یکی از وظایف و مأموریت های اصلی بسیج در شرایط کنونی دانست و گفت: آنچه که باعث بوجود آمدن واقعه عاشورا شد، عدم وجود بصیرت در مردم بود اما امروز مردم این کشور با بصیرت کامل مشکلات را درک می کنند و در برابر دشمنان از خاک کشورشان دفاع خواهند کرد.

سردار شاکری در پایان با تاکید بر اینکه بسیج تا آخرین نفس از آرمان های انقلاب و نظام دفاع می کند، اذعان داشت: بسیج ۴۰ سال است در کنار انقلاب بوده و قطعا تا رسیدن به اهداف و آرمان های اصلی در کنار آن خواهد ماند.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی صادق