خیریه نمونم مسجد انقلاب بناب با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان 12 دست جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال را جهت تحویل به نوعروسان نیازمند آماده کرده است.

به گزارش انعکاس بناب، خیریه نمونه مسجد انقلاب بناب به منظور کمک به نوعروسان و خانوارهای کم در آمد شهرستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)  برای تعداد ۱۲ نوعروس جهیزیه تهیه کرده است.

مدیر عامل خیریه نمونه بناب با بیان اینکه ارزش ریالی هر دست جهیزیه ۲۰۰ میلیون ریال است، اظهار داشت: این اقلام شامل فرش، جارو برقی، اجاق گاز، کابینت، آینه و شمعدان، کمد، لحاف و تشک و سایر ملزومات است.

خانم حبیبی با اشاره به اینکه  در آماده سازی جهیزیه ها، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بناب هر ساله به این خیریه کمک می کند، افزود: سایر ارگان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی تا بحال کمکی در این زمینه به ما نکرده اند که امیداوریم در راستای حمایت از ازدواج اقشار کم درآمد شهرستان به این مجموعه کمک کنند.

در تکمیل این خبر مسئول مشارکت های کمیته امداد بناب از حمایت کامل این نهاد خدمات رسان به موسسات خیریه دارای مجوز شهرستان خبر داد و گفت: در بناب ۳ خیریه تحت نظر کمیته امداد نسبت به آماده سازی جهیزیه برای نوعروسان محروم اقدام می کنند که کمیته امداد بناب نیز همانند همیشه به آن ها در قالب تعامل با موسسات کمک نقدی و غیر نقدی می کند.

شیخ السلامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری حدود ۸۰ میلیون ریال به موسسه خیریه نمونه مسجد انقلاب از محل اعتبارات صدقات کمک نقدی شده است، گفت: در ادامه جهت آماده سازی جهیزیه های ذکر شده بلافاصله در هنگام دریافت فاکتور، مراحل پرداخت کمک هزینه جهیزیه نیز انجام خواهد شد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی صادق