مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌شرقی گفت: تعدادی از روسای هیات‌های استان بازنشسته هستند که در راستای اجرای قانون، استعفای آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش انعکاس بناب به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، ایوب بهتاج با اشاره به بخشنامه هیأت وزیران مبنی بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در سازمانهای دولتی و غیردولتی، گفت: تعداد ۱۷ نفر از روسای هیأت‌های استان بازنشسته هستند که در راستای اجرای قانون، استعفای آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی تأکید کرد: اکثر این افراد راغب به استعفا بودند تا افرادی جوانتر با آنها جایگزین شوند، که این امر در حال تحقق یافتن است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: اکنون بعد از تعاملات شکل گرفته با روسای هیأت‌ها و فدراسیون‌ها، حکم سرپرستی برای هیأت‌های تیراندازی با کمان و ورزش‌های ناشنوایان از سوی فدراسیون متبوع صادر شده است.

بهتاج در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: از دیرباز با مواهب جوانگرایی و حضور استعدادهای نو در لایه‌های مدیریتی جامعه آشنا هستیم و عملکرد ستودنی مدیران جوان کشور را به عینه مشاهده می‌کنیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی شاهد درخشش خلاقیت های جوانان بودیم.

وی متذکر شد: همه ما تابع قانون هستیم و تخطی از قانون موجب متضرر شدن جامعه و مردم می‌شود لذا از اولین استان‌هایی هستیم که با اشتیاق، از طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در هیأت‌های ورزشی استقبال کرده و با روسای هیأت‌های بازنشسته آذربایجان‌شرقی جلسه‌ای ترتیب دادیم و کم و کیف موضوع را با آنها مطرح کردیم.