همزمان با سراسر کشور روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، صبح امروز به مناسبت روز جهانی داوطلب جشن روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور  پرشور داوطلبان هلال احمر بناب و معاون جمعیت داوطلبان آذربایجان شرقی در ساختمان هلال احمر بناب برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بناب در این مراسم با بیان اینکه این نهاد خدمات رسان همیشه آماده کمک به مردم در مواقع ضروری است، گفت: جمعیت هلال احمر بناب در سال های اخیر در هنگام بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی در سراسر کشورحضوری فعال داشته و توانسته خدمات موثری ارائه دهد.

جبار تیز فهم با بیان اینکه هلال احمر شهرستان بناب یکی از خالصترین شعبه های استان است، اظهار داشت: تمامی اعضای این سازمان در بناب تنها در راه خشنودی خداوند و بدون هیچ چشم داشتی به خدمات رسانی به مردم مشغول هستند.

وی با اشاره به فعالیت های مثبت هلال احمر بناب در برنامه های فرهنگی و تفریحی این شهرستان گفت: برپایی چادر در تمام برنامه همگانی، حضور فعال در جشنوارهای کباب، برپایی برنامه کوهنوردی متعدد و غیره از جمله فعالیت های این شعبه است.

گفتنی است در پایان این مراسم خبرنگاران پایگاه خبری انعکاس بناب در حضور معاون داوطلبان آذربایجان شرقی به لباس مقدس هلال احمر ملبس شدند.

گزارش تصویری؛

نگارنده خبر/ داود زیبائی