نماینده ایثارگر مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از ایثارگران به دلیل مشکلات بوجود آمده درباره بیمه تکمیلی عذرخواهی کرد.

به گزارش انعکاس بناب، ضیاءالله اعزازی نماینده جانباز مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس با اشاره به نارضایتی جامعه ایثارگری از مسائل اخیر بیمه مکمل اظهار داشت: به عنوان یک نماینده مجلس از کوتاهی دولت در رسیدگی به بیمه مکمل ایثارگران عذرخواهی می کنم.

وی گفت: باید بگویم به عنوان یک نماینده، خود ما هم شرمنده مردم هستیم، چرا که دولت کاری کرده است که بسیاری از ایثارگران عزیز با مشکلات عدیده ای، به خصوص در زمینه بهداشت، درمان و بیمه مواجه شده اند و متاسفانه صدای آنها در جایی هم شنیده نمی شود، از طرف دولت من از ایثارگران عذرخواهی می کنم.

نماینده ایثاگر مجلس دهم ادامه داد: تلاش ما در مجلس این است که بلکه در لایحه بودجه ۹۸ یک مقدار از مشکلات این عزیزان را ان شاالله حل کنیم.

این نماینده ایثارگر که یک دست خود را در جبهه های نبرد حق علیه باطل از دست داده است به مراجعات عدیده ایثارگران به نمایندگان اشاره کرد و افزود: جامعه ایثارگری دارای مشکلات گوناگونی است و متاسفانه برای برطرف شدن این مشکلات از سوی دولتمردان اقدام موثری صورت نمی گیرد و بعد از چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان شاهد دست و پنجه نرم کردن آنها با مسائلی از قبیل دارو، درمان، بهداشت، مسکن، معیشت و … هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی در خصوص یادگاران جنگ و جهاد یادآور شد: با این حال ما شاهد هستیم که بسیاری به فراموشی سپرده شده اند و با مشکلات معیشتی و غیره دست به گریبان هستند.

نماینده مردم بناب با اشاره به مراجعات مردمی ایثارگران خاطرنشان کرد: به عنوان یک نماینده هنگامی که نمی توانیم حتی برخی از مشکلات معمولی معیشتی و درمانی ایثارگران را پاسخ دهیم، احساس شرمندگی می کنیم.

انتهای پیام/ش