مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل با حضور شهردار منتخب بناب در سازمان تاکسی رانی و اتوبوس رانی شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل با حضور شهردار منتخب، جانشین نیروی انتظامی، فرمانده پلیس راه بناب و جمعی از رانندگان نمونه شهرستان در سازمان حمل و نقل بناب برگزار شد.

در این مراسم شهردار منتخب شهر بناب نیز ضمن عرض تبریک به مناست روز حمل و نقل گفت: قشر رانندگان یکی از زحمتکش ترین اقشار جامعه در راستای ایجاد رفاه عمومی هستند و اینکه آن ها شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند خود گواه این موضوع است.

محبوب تیز پاز با تاکید بر اینکه امروز با توجه به افزایش جمعیت مدیریت شهری بسیار پیچیده شده است، گفت: سال های گذشته مطالبات مردم از شهرداری به صدور پروانه و نظافت اماکن عمومی ختم می شد اما امروز با توسعه تکنولوژی خواسته های مردم نیز متفاوت شده است.

وی وجود ابزار تکنولوژی مدرن و به روز را از نیازهای اصلی مدیریت حمل و نقل دانست و گفت: در بحث مدیریت حمل و نقل مسائل ساده و به ظاهر بی اهمیت خود می توانند گره گشای حل مشکلات بزرگ باشند بنابراین برای تسهیل در ترافیک شهری و حمل و نقل دقیق و سریع مردم، مدیریت حمل و نقل باید با تکنولوژی و علم روز حرکت کند.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب در تشریح عملکرد این سازمان در بناب گفت: در حال حاضر ۶۸۱ دستگاه تاکسی در این شهرستان در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۹۰ دستگاه با عمر بالای ۱۰ سال فرسوده محسوب می شوند.

وی افزود: در کنار این تعداد تاکسی ۴۰۰ دستگاه سورای روستایی تحت نظر این سازمان کار حمل و نقل مسافرین روستایی را انجام می دهند و ۳۲ آژانس تلفنی به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند که ۵ مورد از آن ها ویژه بانوان می باشند.

کریم صمدزاده با بیان اینکه اکثر رانندگان حمل و نقل شهرستان بناب تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، تصریح کرد: تا بحال بیش از هزارو ۸۰۰ نفر از رانندگان و خانوادهای آن ها در بناب تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

گفتنی است در پایان این مراسم که به همت سازمان حمل و نقل شهرستان بناب برگزار شده بود به مسئولان پلیس راهور، رانندگان نمونه تاکسی، اتوبوس، مینی بوس و افراد زحمت کش در این عرصه به رسم یادبود با اوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی