رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بناب گفت: حل مشکل ترافیک شهری نیازمند همکاری و تعامل تمام نهادها و مردم با پلیس است.

سروان علی رحمت دخت صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، با اشاره به اینکه ترافیک شهری بناب در مواقعی از ساعات روز بسیار سنگین می شود، اظهار داشت: از شهورندان درخواست داریم از ترددهای تک سرنشین خودرای نمایند و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی شهرستان بناب پارک خودروهای شخصی توسط مغازه دارن در خیابان های اصلی را موجب ترافیک بیشتر شهری دانست و گفت: این گونه توقف ها از سوی مغازه داران نه تنها موجب کندی تردد بلکه از نظر اقتصادی خود متضرر می شوند چراکه مشتریان در صورت نبود محل پارک مجبورند از آن محل عبور کنند.

وی ضمن عرض تبریک به آقای محبوب تیزپاز مبنی بر انتخاب وی به عنوان شهردار جدید بناب، گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی شهرستان تا به حال در چندین مکاتبه مشکلات اساسی ترافیکی تقدیم شهرداری شده است که درخواست داریم شهردار منتخب نسبت به رفع موانع ترافیکی شهر اقدام نماید.

سروان رحمت دخت با بیان اینکه طبق قانون ۱۶۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی تردد با موتور سیکلت، موتور گازی و دوچرخه ممنوع می باشد گفت: در هنگام بارندگی به دلیل لغزنده بودن خیابان و معابر خطر تصادف برای وسایل نقلیه ذکر شده بالا است لذا از همشهریان تقاضا داریم به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بناب در پایان حل مشکل ترافیک شهری را نیازمند همکاری و تعامل تمام نهادها و مردم با پلیس اعلام کرد و گفت: انتظار داریم همشهریان و مسئولان ادارت در این زمینه با پلیس همکاری کنند چراکه زمان به عنوان با ارزشمندترین هستی افراد در ترافیک های شهری تلف می شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی