رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بناب از پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۹۷ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

حبیب اله حیدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار انعکاس بناب، در تشریح عملکرد ۸ ماهه این نهاد حمایتی از تحت پوشش قرار گرفتن ۳ هزار و ۲۱۹ خانوار در کمیته امداد امام خمینی(ره) بناب خبر داد و گفت: در مجموع ۶ هزار و ۲۳۱ نفر در شهرستان بناب تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بناب با بیان اینکه  ۲۲۰ خانوار از طریق این نهاد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند، گفت: تعداد مددجویان بیمه شده درمان در سال جاری، ۳ هزار و ۱۲۰ نفر هستند که از ابتدای سال ۳ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال هزینه های مختلف درمانی برای آن ها پرداخت شده است.

وی یکی از رسالت های کمیته امداد امام خمینی (ره) را کمک رسانی به بحث آموزش خانواده های کم برخوردار عنوان کرد، گفت: در حال حاضر ۸۴۹ نفر دانش آموز و دانشجو تحت پوشش این نهاد قرار دارند که در حد توان به این عزیزان خدماتی ارائه می شود.

حیدری از پرداخت وام اشتغال به ۱۶۸ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد در ۸ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: تا به امروز مبلغ ۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال تسهیلات به این عزیزان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بناب با بیان اینکه در ۸ ماهه نخست سال جاری به ۱۶۱ خانوار در جهت کمک به احداث، خرید، تعمیر و بازسازی مسکن کمک شده است، گفت: در مجموع ۲۵ میلیارد و یکصد و میلیون ریال صرف این نوع خدمات شده است.

وی از پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۹۷ نفر از مددجویان تحت پوشش این مرکز خبر داد و گفت: این وام با کمترین بهره داده می شود که تا به امروز ۴ میلیاردو ۲۷۵ میلیون ریال در همین زمینه تسهیلات پرداخت شده است.

حیدری در پایان به میزان سرانه پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بناب اشاره کرد و گفت: برای یک خانواده یک نفره ماهانه در کل ۲ میلیون و ۷۰ هزار ریال و برای خانواده های دو نفره ۳ میلیون ۶۶۵ میلیون ریال و برای خانواده های با جمعیت بیشتر مبلغ بالاتری پرداخت می شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی