عصر امروز مرکز آی مت و فریزبی بناب با هدف گسترش علم ریاضی و زبان انگلیسی با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

به گزارش انعکاس بناب، مرکز آی مت و فریزبی شهرستان بناب با حضور معاون فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از خانواده های کودکان آی متی و فریزبی در بناب افتتاح شد.

امیر عباس سلطان پور در ابتدای این مراسم با اشاره به اهمیت علم و ضرورت یادگیری آن در تمام جوامع گفت: امروز ایران با تکیه بر گفتمان اسلامی توانسته بر خلاف قرن های گذشته پرچمدار علم و تکنولوژی در منطقه خاورمیانه باشد.

معاون فرماندار بناب با تاکید بر اینکه کشورهای فعال درحوزه تولید علم و تکنولوزی ثروتمند ترین کشورها هستند، گفت: منابع طبیعی مانند نفت و گاز تمام شدنی هستند اما علم و تکنولوژی، ثروتی غنی و تمام نشدنی را برای ملت ها به ارمغان می آورد.

وی با بیان اینکه سن زیر ۷ سال بهترین زمان برای یادگیری کودکان است، تصریح کرد: مراکزی مانند  آی مت و فریزبی نقش بسیار مهمی در یادگیری نونهالان و کودکان خواهند داشت و دولت با تمام توان و ظرفیت ها از آن ها حمایت خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب در ادامه این مراسم با اشاره به ضرورت علم آموزی در قرآن از سنین کم تا آخرین لحظات زندگی، گفت: باتوجه به توسعه علم و تکنولوژی باید از سنین کم بر آموزش حرفه ای کودکان سرمایه گذاری شود.

محمد باقر صحرائی با تاکید بر اینکه مراکزی که با تکنولوژی و فنون جدید در راستای آموزش کودکان گام بر می دارند می بایست مورد حمایت قرار بگیرند، گفت: از تمامی مسئولان شهرستان انتظار داریم از چنین مراکزی حمایت کنند تا بناب در این زمینه، شهرستان نمونه ای در منطقه باشد.

در این مراسم مدیر مهد کودک و آمادگی نهال و نمایندگی آی مت و فریزبی در شهرستان بناب در تشریح برنامه های این مرکز ضمن قدردانی از زحمات مدیر اجرایی مرکزآی مت فریزبی، آقای مهندس صالح قاسمی؛ گفت: در این شهرستان حدود ۴ سال است آموزش آی مت در مهدکودک نهال انجام انجام می شود که با توجه به نتایج مثبت آن، سایر مهدهای شهرستان در حال بهره بری از این روش نوین آموزشی هستند.

نسرین ولی زاده با بیان اینکه مهدکودک نهال و مرکز آی مت و فریزبی بناب تحت نظر اداره بهزیستی این شهرستان فعالیت می کنند، گفت: از اینکه اداره بهزیستی در تمام مراحل با هدف گسترش علم نوین از این مراکز حمایت می کند کمال تشکر را داریم.

وی با تاکید بر اینکه آی مت و فریزبی جزو فنون جدید و پیشرفته در یادگیری ریاضی و زبان انگلیسی هستند، گفت: سعی شده است بهترین و مجرب ترین اساتید را برای مرکز جذب کنیم تا نتایج بهتری از کار حاصل شود.

گفتنی است: این مرکز در خیابان زرگران/ بن بست میعاد/طبقه زیرین مسجد میرغفور واقع شده است و فعالیت خود را با مدیریت سرکار خانم نسرین ولی زاده(کارشناس ارشد روانشناسی کودک و آقای صالح قاسمی (کارشناسی ارشد برق) و بو مربیان برجسته دانشگاهی به صورت رسمی از امروز آغاز کرد.
ساعات فعالیت همه روزه ازساعت ۱۰تا ۶عصر
شماره تماس
۰۹۱۴۶۳۰۰۸۷۶ولیزاده
۰۹۱۰۱۷۳۳۷۹۹ قاسمی

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی