ظهر امروز مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی با حضور پرشور دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش انعکاس بناب، علی جعفری آذر دراین مراسم با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و روشنگری و میثاق دوباره با رهبر انقلاب است، اظهار داشت: در فتنه ۸۸ دشمنان آشکارا  قصد براندازی انقلاب اسلامی ایران را داشتند که با بصیرت ملت ختم بخیر شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف روحیه مردم و جدایی حاکمیت از ملت است، گفت: دشمن در جنگ تحمیلی از همین وحدت مردم با انقلاب اسلامی شکست خورد و حال که به این باور رسیده که نمی تواند با تکیه بر زور بر انقلاب ایران خدشه ای وارد کند، وحدت انقلاب با مردم را نشانه رفته است.

وی با اشاره به اهداف دشمن در جگ نرم بر علیه ملت و انقلاب ایران گفت: دشمن امروز سرمایه گذاری گسترده ای برای تبلیغات هدفمند در جهت بر اندازی نظام اسلامی ایران کرده است و از طریق فضای مجازی و ماهواره سعی دارد با بدگویی و دروغگویی بر علیه این کشور مردم را نسبت به حاکمیت مایوس کند.

جعفری آذر مردم سالاری را یکی از نقاط قوت حکومت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این کشور مردم خود شوراها، نمایندگان و رئیس جمهور را انتخاب می کنند که در اکثر کشورهای که خود مدعی دموکراسی چنین اتفاقی نمی افتد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان با تاکید بر تبیین هر چه بیشتر حماسه ۹ دی از مردم درخواست کرد: ملت در همه شهرها و روستاها باید همانند سال های گذشته با هوشیاری و بصیرت کامل در صحنه حضور داشته باشند تا ضمن گرامیداشت این روز دشمنان را مجدد مایوس کنند.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب ضمن عرض تسلیت وفات آیت الله شاهرودی و جان باختن تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد تهران در حادثه اتوبوس گفت: حماسه ۹ دی انقلابی جدید برای این کشور بود و نشان داد مردم در هر زمان پشتیبان انقلاب و ولی فقیه خود هستند.

 سید عبداله حجتی با بیان اینکه مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ به صورت خودجوش و با روحیه انقلابی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفتند، گفت: مردم ایران در آن روز نشان دادند خود همیشه با بصیرت در مقابل فتنه ها می ایستند و اجازه نخواهند داد دشمنان از مشکلات داخلی سوء استفاده کنند.

عضو هئیت امنای دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی باتاکید بر تبیین و انتقال آموزه های حماسه یوم الله ۹ دی به نسل های بعدی گفت: حماسه ۹ دی باید در کتب درسی و دانشگاهی قرار بگیرد تا آیندگان بدانند در چنین روزی انقلابی جدیدی توسط خود ملت به وجود آمد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی